Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti avioeron jälkeen uusi suhde alkoi kiinnostaa?

Vierailija
20.09.2015 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehellä näköjään oli sitten alle 3 kk tuo aika. Oli laittanut suomi24-palstalle itsestään naisenhakuilmoituksen.

Asuttiin (+lapset ja lemmikit) yhdessä kaksi vuotta ja kesällä ilmoitti mulle että häivy. Ei selitystä.

Itselläni ei ole käynyt edes mielessä. Vielä.

Vierailija
2/12 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta jo erosta ja vieläkään ei kiinnosta juurikaan, epäilen etten olisi valmis edelleenkään mihinkään suhteeseen. En tiedä olenko ikinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa hyvä tulee.

Vierailija
4/12 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä aloitin heti uuden suhteen. Ex-mies 3kk kuluttua. Oltiin yhdessä 17 vuotta, 3 lasta.

Vierailija
5/12 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksinkään ole hyvä olla.

Vierailija
6/12 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:33"]

Ei yksinkään ole hyvä olla.

[/quote]

No mielummin yksin kuin väärän ihmisen kanssa.

Vierailija
7/12 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin uuden vuoden kuluttua erosta. En ollut haku päällä, mutta kun oikea osui kohdalle. Ehkä pari vuotta olisi kuitenkin parempi aika, että pöly laskeutuu erosta ja alkaa olla tottunut siihen omaan vapauteen.

Vierailija
8/12 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksinkään ole hyvä olla. Jos liian kauan epäröi uuteen suhteeseen ryhtymistä, niin on vaarana että ei osaa enää tehdä kompromisseja mitä parisuhde vaatii, ja jää itsekseen.

Vierailija
9/12 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla se alkaa jo ennen eroa.

Vierailija
10/12 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:49"]

Ei yksinkään ole hyvä olla. Jos liian kauan epäröi uuteen suhteeseen ryhtymistä, niin on vaarana että ei osaa enää tehdä kompromisseja mitä parisuhde vaatii, ja jää itsekseen.

[/quote]

Näin kahden vuoden "yksinäisyyden" jälkeen minkä teet jos kukaan ei kiinnosta joten siksi tuskin olen valmis sellaiseen. Ehkä sitten vaan jään yksin, mä ainakin yrittänyt myöskin sopeuttaa itseäni tuohonkin synkkään ajatukseen. Eikä sekään sitten ole elämänloppu, en nyt halua vaan ottaa jotakuta pakolla  siksi etten pystyisi olemaan ilmankin :) 

Vierailija
11/12 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kaipasin miehistä huomiota, kun sitä olin jäänyt paitsi. Enhän tietenkään heti ollut valmis varsinaiseen suhteeseen, kuten myöhemmin oivalsin.

Vierailija
12/12 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden vuoden päästä halusin uutta suhdetta. Ja sitten vasta olin toipunut siitä, että mies vaihtoi minut lennosta 20 v jälkeen.