Minulla on unelma sellaisesta Suomesta, jossa
naiset voivat käyttöä niin avaria kaula-aukkoja, kuin itse haluavat, ja kaikki voivat uida yhdessä samassa uima-altaassa sukupuolesta tai uskonnosta riippumatta.
Jaatteko unelmani?
Kommentit (10)
Joo. Mutta mulla on myös sellainen unelma että jos jollain kimmalla on tosi avoin kaulaaukko joata näkyy 10+ tissit, mies saa nussia niiden väliin kadulla ilman että tulee raiakaussyytettä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:23"]Joo. Mutta mulla on myös sellainen unelma että jos jollain kimmalla on tosi avoin kaulaaukko joata näkyy 10+ tissit, mies saa nussia niiden väliin kadulla ilman että tulee raiakaussyytettä.
[/quote]
Jessus että sä olet tyhmä
Mulla on unelma Suomesta jonne ei kuka tahansa pysty kävelemään toiselta puolelta maailmaa ilman passia. Onko nyt ihan liikaa vaadittu? Unelmoin myös Suomesta jossa ei yhtäkään suvakkia.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:31"]
Mulla on unelma Suomesta jonne ei kuka tahansa pysty kävelemään toiselta puolelta maailmaa ilman passia. Onko nyt ihan liikaa vaadittu? Unelmoin myös Suomesta jossa ei yhtäkään suvakkia.
[/quote]
Tämä nyt ehkä riippuu siitä, miten "suvakki" määritellään, mutta muistetaan nyt kuitenkin, että ilman "suvakkeja" ei Suomikaan olisi tällainen liberaali paikka, jossa on hyvä elää. "Suvakin" täydellinen vastakohta ei suinkaan ole maalaisjärjellä varustettu rationaalinen ihminen, vaan ääriajattelija ja fundamentalisti.
Miten olisi sellainen kiva tasapaino? Ollaan liberaaleja ja vapaita, mutta ei suvaita liikaa. Mitään sellaista ei voi suvaita, joka esimerkiksi rikkoo maan lakeja tai sotii tärkeitä periaatteita kuten tasa-arvoa vastaan. Piste.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:23"]
Joo. Mutta mulla on myös sellainen unelma että jos jollain kimmalla on tosi avoin kaulaaukko joata näkyy 10+ tissit, mies saa nussia niiden väliin kadulla ilman että tulee raiakaussyytettä.
[/quote]
Eiköhän se oo aika monen miehen fantasia että saa tuupata silloin kun haluttaa. Suurin osa kuitenkin ymmärtää mikä ero on halun ja sen saamisen välillä.
Haaveilen Suomesta, joka ei ole hyväuskoisten huijattavien maa. Kuinka hyväuskoinen saa olla, että uskoo tänne puskevien tuhansien nuorten miesten olevan todellisessa hädässä? Kulkeneet läpi useiden turvallisten maiden, kun ovat somessa kuulleet Suomesta, jossa ei tarvitse käsiään työn teolla liata ja silti rahaa kilahtaa tilille ja ruoat sekä asumiset maksatetaan suomalaisten verorahoilla.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:23"]Joo. Mutta mulla on myös sellainen unelma että jos jollain kimmalla on tosi avoin kaulaaukko joata näkyy 10+ tissit, mies saa nussia niiden väliin kadulla ilman että tulee raiakaussyytettä.
[/quote]
Jessus että sä olet tyhmä
[/quote]
Oletko itse joku homo? Kuka mies ei hyviä tissejä haluaisi nussia? Tai nainen haluaisi hyviä tissejään nuasittavan? Ei tissit nussimisesta raskaaksi tule eikä taudit tartu...
Kyllä. lupaan tuijotella innokkaasti edistääkseni asiaa. miesten ja naisten kuuluisi olla ystäviä eikä vain potentiaalisia kumppaneita
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:23"]Joo. Mutta mulla on myös sellainen unelma että jos jollain kimmalla on tosi avoin kaulaaukko joata näkyy 10+ tissit, mies saa nussia niiden väliin kadulla ilman että tulee raiakaussyytettä. [/quote] Jessus että sä olet tyhmä [/quote] Oletko itse joku homo? Kuka mies ei hyviä tissejä haluaisi nussia? Tai nainen haluaisi hyviä tissejään nuasittavan? Ei tissit nussimisesta raskaaksi tule eikä taudit tartu...
[/quote]
En ole ikinä tajunnut, mikä POINTTI tuossa touhussa on?
Tai no, antaa olla, ei kuulu tähän ketjuun enkä välttämättä edes halua tietää...
Eikös se nyt ole todellisuus tällä hetkellä? Nyt vasta alkaa menemään eri suuntaan mutta kyllä mielestäni edelleen kuka tahansa voi uida missä vain uima-altaassa. Sitten jos ei itse halua mennä sekaan syystä tai toisesta niin olkoon menemättä. Minä en ainakaan pienennä kaula-aukkojani kenenkään takia, vaikkakaan en mitää herupaitoja ole tähänkään mennessä käyttänyt.