Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuuksiossa tie suljettu

Vierailija
20.09.2015 |

Jaahas, liekö nyt löytynyt. Radiosta kuulin äsken että tie on suljettu Nuuksiossa eikä puhuttu mitään esim.liikenneonnettomuudesta tms.

Kommentit (879)

Vierailija
842/879 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:39"]Olisi helpompaa tietää, että läheinen on kuollut kuin pelätä, että on panttivankina jonkun raiskattavana tai jotain. Katoaminen on pahempaa kuin kuolema, tosin jokainen kokee sen eri tavalla. Niin kauan kun ei löydy, etsisin ja olisin koko ajan kahden tulen välissä enkä pääsisi eteenpäin. [/quote] Minusta kidnappaus ei ole yhtä todennäköinen kuin vaikkapa omaehtoinen poistuminen maasta/kaupungista. Eli mun mielestä on todennäköisintä, että Nela on joko kuolleena Nuuksiossa tai elossa omilla teillään, mahdollusesti ulkomailla. Vankina en usko hänen olevan.

[/quote] Jossain maassa, kidnappaus on yhtätodennäköinen kuin katoaminen, ja joissain maissa kidnappaus/murha/tappo on todennäköisempi vaihtoehto kuin katominen. Suomi pääosin turvallinen maa..Me ei voida tietää oikein mitään, kun ei ole oikein mitään kunnon todisteitakaan, ainoastaan vain kaupasta ostokset, ja bussifoto, ja kauppakeskusfoto, ellei sitten poliisilla ole jotain mitä me emme täällä tiedä, todennäköisempää sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/879 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan epäillä koirien ammattitaitoa. 3 kerta vainuavat, mutta mitään ei edes raatoja löytynyt.

Vierailija
844/879 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän on todennäköisyys, että ihminen tulee Suomessa kidnapatuksi ja vieläpä keskellä laajaa metsäaluetta? Huoh, miettikää nyt taas vähän.

Vierailija
845/879 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukeltaja vedessä! Kohta tiedetään taas enemmän

Vierailija
846/879 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan huomioon, että Nelasta ei ole julkaistu mitään mikä viittaisi jotenkin outoon käytöseen, kaikki on loppupeleissä pelkkää spekulointia. Luin murhainfosta vanhan jutun 17-vuotiaasta pojasta, joka katosi vuosia sitten ja kadonnutta ei löydetty, mutta kadonnutta oli pahoinpidelty, ja tutkinta aloitettiin liian myöhään. Tuossa tarinassa minkä luin, muistaakseni kadonneen nimi oli Teemu?, niin uskon, että häneen oli kohdistettu rikos, tai tuo on oma uskomus. Eli hänen kohdalla oli todennäköisempää, että hän on kuollut rikoksen uhrina.

Tässä Nelan tarinassa ei ole oikein mitään, voidaan spekuloida kaikkea, ja kun kaikki on mahdollista. On voinut olla jotain mihin henkilö on reagoinut, ja päätynyt johonkin ratkaisuun, me ei voida täällä tietää vaikka kuinka paljon spekuloisimme, että mitä on loppujen lopuksi tapahtunut. Oudounta on silti se, että yksi henkilö on kokonaan kadonnut ja syytä ei voida tietää, ellei löydy niitä todisteita tai henkilöä itseä.

Vierailija
847/879 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonii. Nyt on Rajakin etsimässä!

Vierailija
848/879 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä pitävä alibi tuolle päivälle? Voidaanko varmasti sulkea pois, ettei Sergei ole ollut mukana Nuuksiossa tuona päivänä, tullen jotain toista reittiä?

Vierailija
849/879 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minulla nyt mennyt jotain ohi kun täällä puhutaan että tavarat ovat voineet olla repussa jo valmiiksi? Onko se reppu siis löytynyt tai mies kertonut että kotoa puuttuu pyykkinaru? Jos ei, niin silloinhan tämä lista perustuu yksinomaan katoamispäivänä tehtyihin ostoksiin.

Vierailija
850/879 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sergei on niin varma ettei Nela voisi olla järvessä? Tai miksi pari viikkoa sitten Sergei sanoi ettei kannata huudella Nuuksion metsissä Nelaa, "ei kuitenkaan kuule"? Outoa.

Vierailija
851/879 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että jotain löytyy. Tuskin ne mitään hirven raatoa sieltä ylös nostais.

Vierailija
852/879 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 14:04"]Outoa, ettei Nela suunnistusta harrastavana ja kokeneena retkeilijänä olisi kiinnostunut karttojen lukemisesta, kuten mies sanoo.
[/quote] Mua häiritsee tuo miten mies on julkisuudessa kertonut tuosta Nelasta, mistänse mies voi tietää osaako nainen lukea karttoja? Itse osaan paljonkin sellaista mitä kaikki ei tiedä, mutta en lähtisi olettamaan kaikkea. Eli olen häiriintynyt miehen lausunnoista kovin! Ja jotain karttoja ei nyt ole niin vaikea edes lukea.

Vierailija
853/879 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maastossa? Joten vedessä.

Vierailija
854/879 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviäisipä tämä mysteeri pian!

Vierailija
855/879 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 19:48"]Mä en vaan ymmärrä, että jos se siellä järvessä on, niin miksi/miten? Onko siinä mitään mistä olisi voinut sinne vahingossa tipahtaa? Tuntuisi oudolta, että olisi itse sinne mennyt, kun se aamun käytös ei viittaa itsemurhaan. Eväiden osto jne.

Ei varmaan koskaan saada tietää, mitä on sattunut ja miksi.
[/quote]

Mulla edelleen kummittelee mielessä se teoria kun joku kirjoitti siitä huumejutusta. Tuli vaan mieleen, että jos joku on yllättänyt Nelan huumekätköltä ja halunnut huumeet itselleen. Tähän sopisi esimerkiksi se, että pisti bussissa ulkoilutakin nahkatakin päälle - ei halunnut herättää huomiota, aviomies heti lähti etsimään Nuuksiosta ja teki katoamisilmoituksen - tiesi tosiasiassa, että Nela meni sinne ja jotain on mennyt pieleen, myös aviomiehen soitteli Nelalle pitkin päivää - eli onko kaikki mennyt siellä hyvin, vieraat olisi mahdollisesti voineet olla huumeiden ostajia. Jotain muitakin asioita mietin aikaisemmin tähän liittyen mutten saa nyt mieleeni. Itse en yleensä usko tälläisiin teorioihin, mutten millään tahdo uskoa, että olisi tehnyt itsemurhan. En vain millään. Uskon kuitenkin, että lammesta löytyy ja jotain hämärää on takana. Ehkä emme saa koskaan tietää. Käy aviomies ja Nelan vanhemmat ja ystävät niin sääliksi.

Vierailija
856/879 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pääse yli siitä hiuspannasta. Miksei koirat voi sitä haistaa, ja verrata vaikka kotona nelan tyynynpäälliseen tai likaiseen paitaan

Vierailija
857/879 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen surmatyötä.

Vierailija
858/879 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan edes koko paikassa.

Vierailija
859/879 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:37"]Kyllä se siellä järvessä on. Kestikin oli koko ajan siinä pikku lammessa vaikka häntä siitä etsittiin ja lehdille jo vannottiinkin ettei siinä muka tyttöä ole. Pitkä Saarijärvi on monta kertaa isompi. Koiran nenä ei petä.
[/quote]

Juuri näin. Tuossa järvessä on valtava tilavuus vettä ja näkyvyys nolla. Kyllä se keväällä viimeistään nousee pintaan.

Vierailija
860/879 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vedessä, niin nousee kuukauden kuluttua pintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan