Tällaista miestä kukaan nainen ei halua
Jos mies on alle 25v ja opiskelija, ei kukaan nainen halua häntä.
Kommentit (15)
Jos miellyttää omaan silmään ja kemiat kohtaa niin miksei. N21
Ei tarvitse olla Einstein tullakseen tähän johtopäätökseen.
Olen itse 21v opiskelija nainen ja seurustelen kolmikymppisen töissä käyvän miehen kanssa, koska hän on paljon komeampi ja rikkaampi kuin opiskelijapojat. Muutenkin nämä ikäiseni opiskelijapojut ovat ujoja ja vähän nössöjä.
No kyllä ne alle kaksvitoset opiskelijatytöt haluaa. Suurin osa ihmisistä haluaa pariutua oman viiteryhmänsä sisällä.
Varsinkin jos opiskelee insinööriksi. Hyi helvetti
Lakkaa säälimästä itseäsi ja vietä aikaa muualla kuin AV:lla.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:39"]No kyllä ne alle kaksvitoset opiskelijatytöt haluaa. Suurin osa ihmisistä haluaa pariutua oman viiteryhmänsä sisällä.
[/quote]
Joka viides avioliitto on sellainen, jossa ikäero on yli 5 vuotta
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:39"]No kyllä ne alle kaksvitoset opiskelijatytöt haluaa. Suurin osa ihmisistä haluaa pariutua oman viiteryhmänsä sisällä. [/quote] Joka viides avioliitto on sellainen, jossa ikäero on yli 5 vuotta
[/quote]
Niin?
Jaa, ei kelpaa vai? No mun ihastus on eräs 23v. söpö ja fiksu opiskelijapoju. Kyllä kelpais jos vaan minä kelpaisin hänelle! Opiskellaan siis samassa koulussa. t. n32
Vai näin ovat asiat. Onko jokin erityinen syy tuollaiseen itsesäälissä piehtarointiin?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:52"]
Vai näin ovat asiat. Onko jokin erityinen syy tuollaiseen itsesäälissä piehtarointiin?
[/quote]
Minulla on huono itsetunto.
ap
kummasti 25-vuotiaana hyvätuloiseen ammattiiin valmistumisen häämöttäessä pian ex-opiskelijspoju alkoikin olla kiinnostavaa seuraa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:16"]
kummasti 25-vuotiaana hyvätuloiseen ammattiiin valmistumisen häämöttäessä pian ex-opiskelijspoju alkoikin olla kiinnostavaa seuraa.
[/quote]
Mistä ne voi tietää oletko valmistumassa ammattiin?