Voiko suhde ilman Sipilää toimia?
Kommentit (119)
Mun miehellä on tosi pitkät työpäivät ja meillä Sipilä toi ihan uutta väriä suhteeseen. Harmaan eri sävyjä. Tykätään molemmat.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:26"]
Anteeksi, että kysyn ihan varovasti, mutta kun mulla on vuosikausia kuulunut kodin ykkösjuttuihin pahvinen Sauli ja Paavo Väyrys-mukit, niin oonko mä nyt kertakaikkiaan ihan last season? Kehtaako enää vieraitakaan kutsua kylään?
[/quote]
Onhan toi nyt ihan sou lääst siison. Mut jos hankit niiden lisäks koivistojumppamaton ja kekkosverhot niin sit sä oot niinku vintage.
[/quote]Kiitti, toi vintage-näkökulma on hyvä. Ei aina tarvii heilua kuin tuuliviiri joka perkeleen pääministerin mukaan.
Anteeksi, että kysyn ihan varovasti, mutta kun mulla on vuosikausia kuulunut kodin ykkösjuttuihin pahvinen Sauli ja Paavo Väyrys-mukit, niin oonko mä nyt kertakaikkiaan ihan last season? Kehtaako enää vieraitakaan kutsua kylään?
[/quote]Vie nyt ihmeessä Pave ja Sale kirppikselle. Saat Sipen niillä rahoilla. Kiva vieraillekin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:58"]
Mun uskovainen isotätini on jostain löytänyt Räsäsiä. Ei siinä muuten mitään, mutta ne repii ja polttaa kaikki muut kirjat paitsi Raamatut talosta. Hänellä on siis joka huoneessa yksi, ja nyt se on alkanut antaa niitä lahjaksi sukulaisille. Pelkään että minäkin saan sellaisen. En haluaisi luopua kirjakokoelmastani vain isotätiä miellyttääkseni. Lisäksi mulla on kotonani Zyskowicz, ja epäilen että se ei sopisi Räsäsen kanssa lainkaan yhteen.
[/quote]
Tuosta Zyskowiczistä olen kateellinen, niitä ei ihan joka jampalla olekaan :) Ja kaikista cooleimmilla tyypeillä on aina nimenomaan Zysse. Zyssen kanssa voi hengailla illat terassilla, se ei ikinä mene sanattomaksi ja tuntee puoli kaupunkia. Meillä on ollut vain Sasi lainassa hetken aikaa ja sekin jo oli melkoinen noste sosiaaliselle statukselle.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:49"]saako vaihdossa yhdestä vähänkäytetystä soinista kaksi sipilää?
[/quote]
Niinhän sitä luulisi,  mutta koko ja arvo eivät kulje käsikädessä. Soinin mainos näkyvyys ollut niin paljon heikompaa viime aikoina kuin Sipilän, odottaisin että Soinin arvo lähtisi nousuun ja Sipilän laskuun. Olen sitä mieltä että kenenkään
ei kannata vielä ostaa Sipilää,  koittakaa malttaa arvo tulee romahtamaan vielä. Vaikka ymmärrän, Sipiläkuume on hirveää, sitä vain joka puolella näkee onnellisia pariskuntia omien Sipilöidensä kanssa.
Kauanko sipilätorttutaikinaa pitää vatuloida?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:48"]Kauanko sipilätorttutaikinaa pitää vatuloida?
[/quote]
Seuraaviin vaaleihin asti.
Mulla on mummon peruja Ilaskivi, enkä ikinä vaihtaisi sitä Sipilään. Kohta on taas kirppikset ja tori.fi täynnä vähän käytettyä Soinia ja Sipilää, kun sopulit keksivät jonkun uuden trendijutun. Zyssen voisin kyllä minäkin hankkia, se on osoittautunut ilmeisen kestäväksi, ajattomaksi ja pitkäikäiseksi.
Voiko sisustus olla hyvännäköinen ilman pahvista Timo Soinia?
Mielestäni ei. Meillä Sipilä on tuonut suhteeseen ihan uuden tason. On turvallinen olo, kun Sipilä makaa sängyn alla kuuntelemassa, kun meillä on miehen kanssa herkkä hetki. Suosittelen kaikille omaa Sipilää.
Mieheni kuiski korvaani Sipilän puhetta rakastellessamme eilen. Tulin heti.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:55"]
[/quote]
Oliko se kohta, jossa puhuu viennin kilpailukyvystä? Mulla sama reaktio joka kerta, aaah...
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:55"]
[/quote]
Oliko se kohta, jossa puhuu viennin kilpailukyvystä? Mulla sama reaktio joka kerta, aaah...
[/quote]
Ja "hyvääät kuulijat"! Ohhh *~*
Suhde ilman Sipilää? Voi hyvänen aika, ei kannata edes kuvitella. Väyrystä kokeiltiin ja kävi huonosti. Seuraavaan suhteeseen ehdottomasti Sipilä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:51"]
[/quote]
Voi. Meillä on nimittäin Timo Soinin mallinen säkkituoli, joten koemme, että pahvista Soinia emme tarvitse.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:51"]
[/quote]
Voi. Meillä on nimittäin Timo Soinin mallinen säkkituoli, joten koemme, että pahvista Soinia emme tarvitse.
[/quote]
Meillä taas on säkkituolin mallinen Timo Soini. Toimii yhtä hyvin.
Erehdyin hankkimaan Soinin. Olen vuorotyöläinen, mutta Soinin mielestä saisin työskennellä vain klo 8-16. Töihin lähtöni aiheuttaa aina pitkän debatin Soinin kanssa ja olen jopa joutunut poistumaan ikkunan kautta kotoani, jotta ehtisin töihin ajoissa. Vaihtaisin Sipilään milloin tahansa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:51"]
[/quote]
Kyllä se välttää, kun verhojen kuosina on Teuvo Hakkarainen.
[/quote]
Onhan toi nyt ihan sou lääst siison. Mut jos hankit niiden lisäks koivistojumppamaton ja kekkosverhot niin sit sä oot niinku vintage.