Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko suhde ilman Sipilää toimia?

Vierailija
20.09.2015 |

Ja olla onnellinen.

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut tuo säkki-Soini, mutta olemme olleet hyvin pettyneitä. Viime kevääseen asti viihdytti meitä illa pitkät hassuilla letkautuksillaan, mutta kesän aikana hiljeni täysin ja nyt vain puhisee ja pihisee. Takuu taisi mennä umpeen, mietin, että minkälainen on nyt meidän kuluttajasuoja?

Vierailija
42/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kuulitte hallituksen uudesta linjauksesta? Sipilästä saa tehdä ensi vuoden verotuksessa kotitalousvähennyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että todelliset trendsetterit ovat jo kääntäneet takkinsa ja vaihtaneet hiljalleen väriä. Kohta on kirpparit täynnä käytettyjä, arvottomia SSS-poliitikoita. 

Vierailija
44/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän tätä median sipilöitymistä vähän huolestuttavana nykyilmiönä. Yritetään luoda sellaista mielikuvaa, että ilman Sipilää ei ole normaalia elämää.

Vierailija
45/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sinkkutalouteen hankkia oma Sipilä? Mietin, että kotityöt sujuisivat nopeammin jos olisi toinenkin osallistumassa talkoisiin.

Vierailija
46/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aina kun sä puhut sitä Sipilää,

kuuluu mun Leviksist sihinää"

"Aina kun sä puhut sitä Sipilää

se saa mun Levikset

repemään -- re-re-pee--mää "

Vierailija
47/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilen Sipilöitä, on jo Joulu-sipilä ja Sipilän hiihtoretki kasassa. Seuraavaksi hankin Sipilän Iltapurjehduksen. En myisi kokoelmaani mistään hinnasta.

Vierailija
48/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aina kun shä puhut shitä shipilää

she shaa shun levikshet rheppeemää.."

Vierailija
49/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti mitä me laitettiin leivän päälle ennen kuin oli sipilää?"

Vierailija
50/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni Sipilä ei kyllä itse osallisu talkoisiin, puhuu niistä vain muille, eli sinkkuna ei ehkä kannata. Parishuteessa oma Sipilä on ihan eri juttu, koska sen talkoo-kehotukset saa ainakin minut puolisoni kanssa liittoutumaan tiivimmin yhteen sängynpohjalle ja ah, meidän parisuhde kukoistaa!

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:23"]

Kannattaako sinkkutalouteen hankkia oma Sipilä? Mietin, että kotityöt sujuisivat nopeammin jos olisi toinenkin osallistumassa talkoisiin.

[/quote]

Vierailija
51/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:55"]

Mieheni kuiski korvaani Sipilän puhetta rakastellessamme eilen. Tulin heti.

[/quote]

Jeeh, what a sexytalk : hyvät kuullijjat meet pööörjaree  OOOOHHH

Vierailija
52/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäinhimillistä ja sipolänrääkkäystä pitää Sipilää yksin. Täytyy hankkia vähintään muutama lisää, koska tupaillat ovat Sipilän elinehto.
Meillä ongelmana on Sipilän hetkittäinen aggressiivisuus pienituloisia kohtaan, pyrkii heti leikkaamaan lisät ja jaarittelee juttujaan niin että lähistöllä olevat ovat vaarassa puutua tylsyyteen. Otettiin Berneri Sipilän seuraksi, nyt suunnittelevat kaikessa rauhassa säätiörahoitteista sairaalaa.

Vierailija
53/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Sipilä riehui tänään :( Kritisoi turvapaikanhakijoiden tuloa. Lohdutin ja hän lopulta myönsi että saavat tulla, kun käteisellä maksavat junassa matkansakin. Nyt taas rauha maassa eikä pelkoa mistään.

Vierailija
54/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:26"]

Anteeksi, että kysyn ihan varovasti, mutta kun mulla on vuosikausia kuulunut kodin ykkösjuttuihin pahvinen Sauli ja Paavo Väyrys-mukit, niin oonko mä nyt kertakaikkiaan ihan last season? Kehtaako enää vieraitakaan kutsua kylään?

[/quote]

Onhan toi nyt ihan sou lääst siison. Mut jos hankit niiden lisäks koivistojumppamaton ja kekkosverhot niin sit sä oot niinku vintage.

[/quote] Meill oli soini-suihkuverho ekaks mut lapset pelekäs ja nyt hommattiin se pakollinen sipilä-piikkimatto jookahetkiin. Stuppi-niskatyyny ei oikein toiminu.

Vierailija
55/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako vaihdossa yhdestä vähänkäytetystä soinista kaksi sipilää?

Vierailija
56/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:07"]Meillä on ollut tuo säkki-Soini, mutta olemme olleet hyvin pettyneitä. Viime kevääseen asti viihdytti meitä illa pitkät hassuilla letkautuksillaan, mutta kesän aikana hiljeni täysin ja nyt vain puhisee ja pihisee. Takuu taisi mennä umpeen, mietin, että minkälainen on nyt meidän kuluttajasuoja?
[/quote]

Neljä vuotta on sitä pidettävä, tykkäsi tai ei. Lykätkää vaikka vaatehuoneen nurkkaan mutta varokaa, ettei käännä siellä kalliita takkejanne :(

Vierailija
57/119 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:43"]Onko teidän muiden Sipilät aina naama mutrussa, vrt http://static.iltalehti.fi/uutiset/20277313_503_uu.jpg

Saako Sipilää hymyilemään millään? Oma mieliala alkaa jo laskea, kun yksi kulkee naama kurtussa koko ajan.

[/quote]

Se tarvitsee samanmielisen ystävän. Esim. Berner toimii hyvin.

Vierailija
58/119 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sipilä kovin mustasukkainen?

Vierailija
59/119 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä <3

Vierailija
60/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että kysyn ihan varovasti, mutta kun mulla on vuosikausia kuulunut kodin ykkösjuttuihin pahvinen Sauli ja Paavo Väyrys-mukit, niin oonko mä nyt kertakaikkiaan ihan last season? Kehtaako enää vieraitakaan kutsua kylään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän