Voiko suhde ilman Sipilää toimia?
Kommentit (119)
Joko kuulitte hallituksen uudesta linjauksesta? Sipilästä saa tehdä ensi vuoden verotuksessa kotitalousvähennyksen.
Veikkaanpa, että todelliset trendsetterit ovat jo kääntäneet takkinsa ja vaihtaneet hiljalleen väriä. Kohta on kirpparit täynnä käytettyjä, arvottomia SSS-poliitikoita.
Mä pidän tätä median sipilöitymistä vähän huolestuttavana nykyilmiönä. Yritetään luoda sellaista mielikuvaa, että ilman Sipilää ei ole normaalia elämää.
Kannattaako sinkkutalouteen hankkia oma Sipilä? Mietin, että kotityöt sujuisivat nopeammin jos olisi toinenkin osallistumassa talkoisiin.
"Aina kun sä puhut sitä Sipilää,
kuuluu mun Leviksist sihinää"
"Aina kun sä puhut sitä Sipilää
se saa mun Levikset
repemään -- re-re-pee--mää "
Keräilen Sipilöitä, on jo Joulu-sipilä ja Sipilän hiihtoretki kasassa. Seuraavaksi hankin Sipilän Iltapurjehduksen. En myisi kokoelmaani mistään hinnasta.
"aina kun shä puhut shitä shipilää
she shaa shun levikshet rheppeemää.."
"Äiti mitä me laitettiin leivän päälle ennen kuin oli sipilää?"
Mun käsittääkseni Sipilä ei kyllä itse osallisu talkoisiin, puhuu niistä vain muille, eli sinkkuna ei ehkä kannata. Parishuteessa oma Sipilä on ihan eri juttu, koska sen talkoo-kehotukset saa ainakin minut puolisoni kanssa liittoutumaan tiivimmin yhteen sängynpohjalle ja ah, meidän parisuhde kukoistaa!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:23"]
Kannattaako sinkkutalouteen hankkia oma Sipilä? Mietin, että kotityöt sujuisivat nopeammin jos olisi toinenkin osallistumassa talkoisiin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:55"]
Mieheni kuiski korvaani Sipilän puhetta rakastellessamme eilen. Tulin heti.
[/quote]
Jeeh, what a sexytalk : hyvät kuullijjat meet pööörjaree OOOOHHH
On epäinhimillistä ja sipolänrääkkäystä pitää Sipilää yksin. Täytyy hankkia vähintään muutama lisää, koska tupaillat ovat Sipilän elinehto.
Meillä ongelmana on Sipilän hetkittäinen aggressiivisuus pienituloisia kohtaan, pyrkii heti leikkaamaan lisät ja jaarittelee juttujaan niin että lähistöllä olevat ovat vaarassa puutua tylsyyteen. Otettiin Berneri Sipilän seuraksi, nyt suunnittelevat kaikessa rauhassa säätiörahoitteista sairaalaa.
Meidän Sipilä riehui tänään :( Kritisoi turvapaikanhakijoiden tuloa. Lohdutin ja hän lopulta myönsi että saavat tulla, kun käteisellä maksavat junassa matkansakin. Nyt taas rauha maassa eikä pelkoa mistään.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:26"]
Anteeksi, että kysyn ihan varovasti, mutta kun mulla on vuosikausia kuulunut kodin ykkösjuttuihin pahvinen Sauli ja Paavo Väyrys-mukit, niin oonko mä nyt kertakaikkiaan ihan last season? Kehtaako enää vieraitakaan kutsua kylään?
[/quote]
Onhan toi nyt ihan sou lääst siison. Mut jos hankit niiden lisäks koivistojumppamaton ja kekkosverhot niin sit sä oot niinku vintage.
[/quote] Meill oli soini-suihkuverho ekaks mut lapset pelekäs ja nyt hommattiin se pakollinen sipilä-piikkimatto jookahetkiin. Stuppi-niskatyyny ei oikein toiminu.
saako vaihdossa yhdestä vähänkäytetystä soinista kaksi sipilää?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:07"]Meillä on ollut tuo säkki-Soini, mutta olemme olleet hyvin pettyneitä. Viime kevääseen asti viihdytti meitä illa pitkät hassuilla letkautuksillaan, mutta kesän aikana hiljeni täysin ja nyt vain puhisee ja pihisee. Takuu taisi mennä umpeen, mietin, että minkälainen on nyt meidän kuluttajasuoja?
[/quote]
Neljä vuotta on sitä pidettävä, tykkäsi tai ei. Lykätkää vaikka vaatehuoneen nurkkaan mutta varokaa, ettei käännä siellä kalliita takkejanne :(
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:43"]Onko teidän muiden Sipilät aina naama mutrussa, vrt http://static.iltalehti.fi/uutiset/20277313_503_uu.jpg
Saako Sipilää hymyilemään millään? Oma mieliala alkaa jo laskea, kun yksi kulkee naama kurtussa koko ajan.

[/quote]
Se tarvitsee samanmielisen ystävän. Esim. Berner toimii hyvin.
Onko sipilä kovin mustasukkainen?
Anteeksi, että kysyn ihan varovasti, mutta kun mulla on vuosikausia kuulunut kodin ykkösjuttuihin pahvinen Sauli ja Paavo Väyrys-mukit, niin oonko mä nyt kertakaikkiaan ihan last season? Kehtaako enää vieraitakaan kutsua kylään?
Meillä on ollut tuo säkki-Soini, mutta olemme olleet hyvin pettyneitä. Viime kevääseen asti viihdytti meitä illa pitkät hassuilla letkautuksillaan, mutta kesän aikana hiljeni täysin ja nyt vain puhisee ja pihisee. Takuu taisi mennä umpeen, mietin, että minkälainen on nyt meidän kuluttajasuoja?