Jenni Vartiainen vs Dahlman
Dahlman on vuoden Vartiaista vanhempi, mutta paljon paljon fressimpi ja nuoremman näköinen. Ja paljon kauniimpi. Miksi aina Vartiaisen kauneudesta vouhkataan, kun hänhän on aika elähtänyt jo. Olin ihan yllättynyt, miten kaunis tuo Dahlman on. En ollut ennen jotenkin ajatellutkaan ja Vartiaisen rinnalla hän suorastaan loisti.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:03"]
IHANA JENNI eilen Cirkuksessa! Järjettömän kaunis nainen läheltä livenä katottuna. myyty olen. m22
[/quote]
Oletkos sinä Elias Kaskinen? Kun Jenniä niiiiin läheltä olet päässyt katsomaan ja kokeilemaan.
Olisiko mitenkään mahdollista myöntää että molemmat Jennit on kauniita? Ainakin minä Possea katsoessani ihailin molempia etenkin stuntissa kun ei ollut kummallakaa liikaa meikkiä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:54"]Vartiainen on kauniimpi ja niin sanovat kaikki meidän työpaikan miehet.
[/quote]
Ei saatana missä sä oot töissä jos teidän jutut on tota tasoa?ja vielä kehtaat kertoa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:54"]Vartiainen on kauniimpi ja niin sanovat kaikki meidän työpaikan miehet. [/quote] Ei saatana missä sä oot töissä jos teidän jutut on tota tasoa?ja vielä kehtaat kertoa.
[/quote]
Mähän sanoin että ne miehet on hinttareita, varmaan jossain homobaarissa töissä.
Dahlmannilla tyypillinen suomalaisen naisen vartalo, mutta äärimmilleen laihdutettu. Niin laiha, ettei rintoja, ei takamusta, ei kurveja, ja kumma kyllä: laihuudesta huolimatta ei vyötäröäkään. Tasapaksu pötkö. Aika suoraan nyt sanon, mutta kun hänen ammatti kuitenkin on ulkonäkö ja missi tietoisesti asettaa itsensä julkisuudessa ulkonäkönsä perusteella arvioitavaksi. Dahlmannilla myös nykerönenä, ohuet huulet ja olematon tukka. Mutta persoona toki fiksun oloinen ja hyvin käyttäytyvä, klassisempi olemus kuin tällä Minttu jollakin. Miksi muuten ette vertaa Jenni D vs Minttu. Nämä kaksihan painivat samassa sarjassa! Vartiainen on muusikko, mitä väliä on hänen ulkonäöllään ja hänellä sen arvostelun suhteen korkeampi intimiteettisuoja, kun ei ole hän kauneuskilpailuille hakeutunut ulkonäköään arvioituttamaan. Ehkä olisi kannattanut. Vartiainen on mielestäni klassinen kaunotar, hienot symmetriset piirteet, Nefernefer- ja Grace Kelly- tyyppinen kaunotar. Ei uskoisi meidän suomalaisten pottunokkien ja persjalkojen heimoon kuuluvaksi!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:54"]Vartiainen on kauniimpi ja niin sanovat kaikki meidän työpaikan miehet. [/quote] Ei saatana missä sä oot töissä jos teidän jutut on tota tasoa?ja vielä kehtaat kertoa.
[/quote]
Mähän sanoin että ne miehet on hinttareita, varmaan jossain homobaarissa töissä.
[/quote]
Onpa rumaa kielenkäyttöä. Mitä väliä, missä on töissä ja mikä on seksuaalinen suuntautuminen. Makuasioista saa kiistellä, mutta sen voi tehdä nätisti ja solvaamatta. Samppa Linnakin fanittaa Jenniä !
Kyllä mun mielestä molemmat Jennit on kauniita. Ja rohkeita.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:18"]
On ihan käsittämätöntä, miten paljon lokaa Jenni Vartiainen saa täällä niskaansa. Musta hän on todella kaunis ja lahjakas siinä mitä tekee. Ja henkilökohtaisesti pidän häntä Jenni Dahlmania kauniimpana. Dahlmanin hehkutusta en ole oikeastaan koskaan ymmärtänyt. Melko tavalliseltahän hänkin näyttää http://static.iltalehti.fi/viihde/jenni2001150819PP_503_vi.jpg
[/quote]
Tällainen vertailu on juuri Jenni Vartiaista vihaaville av-mammoille tyypillistä. Jenni Dahlman on entinen missi ja missin ammatti on olla kaunis. Jenni Vartiainen on laulaja eikä siinä tarvitse olla missin tasoinen ulkonäöltään. Olin eilen Vartiaisen Circuksen keikalla: loppuunmyyty, upea show, Suomen parhaita live-esiintyjiä (Antti Tuiskun kanssa), Mike Monroe parissa biisissä lavalla, keikka kesti 1h45min eikä tylsää hetkeä tullut, artisti pisti itsensä täysillä likoon. Ja Jenni V on livenä uskomattoman kaunis hyvinkin vähäisellä meikillä, ei todellakaan ylimeikattu eikä "elähtänyt" kuten täällä sanotaan.
JA itse aiheeseen: minun mielestä Jenni V on jopa Dahlmania kauniimpi. Todella ihana tyyppi eikä lainkaan diivaaile faneilleen. Turha väitellä mielipidekysymyksistä.
Dahlman ehdottomasti, Vartiaisessa ei musta ole mitään kaunista ja en tykkää edes hänen musiikistaan.
Dahlmanilla on kauniimmat kasvot ja parempi vartalo kuin Vartiaisella.
N19
Molemmat ovat minusta äärettömän kauniita. Olen itse 20-vuotias, enkä usko pääseväni tuossa iässä kummankaan tasolle. Miltä ap sinä näytät? Haluaisin mielelläni nähdä kuvan. Kun kuitenkin on varaa "seurapiirikaunottaria" arvostella :)
Dahlman! Kuka tahansa on paremman näköinen kuin Vartiainen.
- Lilith
Hei: Dahlmanille ulkonäkö on ammatti ja elinkeino. Ei oo hänellä muita avuja. Vartiainen on ammattimuusikko, ja siinä hommassa ei pelkkä nätti naama ja hyvä runko riitä, eikä niitä edes tarvita. Ajatelkaas vaikka Juicea: miljoonia kuuntelijoita ja ikiaikainen suosio - ja tämä kaikki ilman Leppilammen ulkonäköä ! Aivan älytön tuo Dahlman-Vartiainen rinnastus. Miten ulkonäkökeskeinen on maailma.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:40"]
Molemmat ovat minusta äärettömän kauniita. Olen itse 20-vuotias, enkä usko pääseväni tuossa iässä kummankaan tasolle. Miltä ap sinä näytät? Haluaisin mielelläni nähdä kuvan. Kun kuitenkin on varaa "seurapiirikaunottaria" arvostella :)
[/quote]
No, minä en esittele poseerauksiani lähes päivittäin facessa kuten Vartiainen tekee, uusimmassakin posessa tosi flirttaava ilme naamalla. Enkä meikkaa tuntikausia, käytä yhtä kalliita vaatteita ja hiustenpidennyksiä + värillisiä piilareita. Voisin olla aika mukiinmenevän näköinen, jos saisin saman käsittelyn kuin Vartiainen. Ja pointtina tässä, että kun siitä Vartiaisen kauneudesta aina vouhkataan, niin ei hän nyt eilenkään niin kummoiselta näyttänty vs Dahlman. Miksei Dahlmanin kauneudesta koskaan vouhkata?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:40"]Molemmat ovat minusta äärettömän kauniita. Olen itse 20-vuotias, enkä usko pääseväni tuossa iässä kummankaan tasolle. Miltä ap sinä näytät? Haluaisin mielelläni nähdä kuvan. Kun kuitenkin on varaa "seurapiirikaunottaria" arvostella :)
[/quote]
Logiikallasi siis musiikkiakaan ei voi arvostella ellei itse osaa tehdä parempaa?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:40"]
[/quote]
No, minä en esittele poseerauksiani lähes päivittäin facessa kuten Vartiainen tekee, uusimmassakin posessa tosi flirttaava ilme naamalla. Enkä meikkaa tuntikausia, käytä yhtä kalliita vaatteita ja hiustenpidennyksiä + värillisiä piilareita. Voisin olla aika mukiinmenevän näköinen, jos saisin saman käsittelyn kuin Vartiainen. Ja pointtina tässä, että kun siitä Vartiaisen kauneudesta aina vouhkataan, niin ei hän nyt eilenkään niin kummoiselta näyttänty vs Dahlman. Miksei Dahlmanin kauneudesta koskaan vouhkata?
[/quote]
Koska Dahlman ei ole kovinkaan kaunis vaikka missi onkin. Onhan näitä muitakin missejä jotka eivät niin kauniita ole, kuten vaikkapa Heidi Sohlberg (os.Willman).
Molemmilla on liian tummaksi värjätty tukka. Näyttää siltä, että pää olisi upotettu maalipurkkiin. Dahlman silti paljon parempi!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:44"]
Dahlman! Kuka tahansa on paremman näköinen kuin Vartiainen. - Lilith
[/quote]
No Suomen pottunenäkansasta ei kyllä todellakaan kuka tahansa ole Jenni Vartiaista kauniinmpi! Kaunis nainen, tosin yleensä livenä paremman näköinen kun kuvissa. Dahlmannin Jenni on kyllä ehkä kuitenkin kauniimpi, tosin likka voisi otta irtoripset jne pois niin näyttäisi luonnollisemmalta. Kun he seisoivat vierekkäin niin olivat kyllä aika saman näköisiä. Musta pitkä tukka, hoikkia, ja aika saman pituisetkin jne. :)
IHANA JENNI eilen Cirkuksessa! Järjettömän kaunis nainen läheltä livenä katottuna. myyty olen. m22
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/s640x640/sh0.08/e35/11881600_1624753314442404_1281458350_n.jpg
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xfa1/t51.2885-15/s640x640/sh0.08/e35/11934698_408730049251490_936463771_n.jpg