Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi ostaa uutta vaatetta vanhojen tilalle,mitä suosittelette jotta nuorekas?

Vierailija
20.09.2015 |

Kaappi alkaa olla ihan täynnä vaan nukkavieruja henkkamaukan vaatteita. Antakaapa nyt vinkkiä mikä on in. Olen vähän päälle 30 v, tahtoisin pysyä nuorekkaana. Onko nyt mitkä värit in? Joko pitäisi ostella talvivaatteita vai pitäisikö vielä odotella että mallistoja tulee lisää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan?mitä itse olette ostelleet nyt?Yleensä täällä on saanut heti vinkkejä :(

Vierailija
2/9 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta burkha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangossa on kivoja ja laadukkaita vaatteita. Käy tsekkaa niiden valikoima :)

Vierailija
4/9 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdot pysyä nuorekkaana?

Voi elämä

Vierailija
5/9 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kunhan ei mitään liian avokaulaista.

Vierailija
6/9 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkha ei ihan töihin sovi kyllä meillä..

Meillä ei ole Mangoa lähellä:( Onko Tampereella noita?

Vierailija
7/9 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipparitakki, leveät housut, ne on ainakin nyt syksyllä in. Välttele H&M kauppaa.

Vierailija
8/9 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:53"]Burkha ei ihan töihin sovi kyllä meillä..

Meillä ei ole Mangoa lähellä:( Onko Tampereella noita?
[/quote]

olen joskus nähnyt. Taisi olla menossa kyöpelivuorelle päin.

Vierailija
9/9 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

In on se, että olet sinut vaatteittesi kanssa, ap. Älä mieti trendivärejä tai muita. Se mikä on in nyt, ei ole sitä enää ensi syksynä eikä kaikki trendit sovi kaikille. Oma vartalonmallisi määrittää myös sen, minkämallisia ja miten leikattuja vaatteita sinun kannattaa käyttää.

Itse olen 29v, 150 cm pitkä, hoikka nainen, jolla kengänkoko 35. Näillä mitoilla suosin esim. Vero Modaa, Vilaa, Commaa, Christelle C:ota, urheilu- ja ulkoiluvaatteissa Nike, Soc, Marmot, kengissä esim. Wonders ja Gabor. Satunnaisesti ostan myös Envyä, Marimekkoa, Tara Jarmonia, Ralph Laurenia, Rosemundea ja Espritiä. Mieluiten käyn ostoksilla Stockmannilla, jossa samalla naistenvaateosastolla laaja valikoima eri merkkejä laajalla hintaskaalalla. Pyrin myös ostamaan hyvällä hinta/laatu-suhteella. 100 euron neuletakki voi tuntua törkykalliilta, mutta se on hyvä sijoitus, jos sitä voi käyttää monta vuotta. Vrt. 20 euron neuletakki, joka nukkaantuu jo parissa viikossa. Isompien vaatekaappipäivitysten yhteydessä olen käyttänyt myös Stockan pukeutumisneuvojia 2 kertaa.

Nyt heität ne henkkamaukat roskiin. Jätät kaappiin vain ne vaatteet, jotka ovat käyttökelpoisia, joita aiot vielä käyttää ja jotka ovat oikeankokoisia juuri nyt (pois ne, jotka olivat oikeankokoisia kaksi vuotta sitten, tai joita aiot käyttää taas vuoden päästä, sitten kun...). Kaupoissa on juuri nyt hyvät valikoimat syysvaatteita, joita voi käyttää myös talvella. Jos odottelet loka-marraskuulle, monista vaatteista on myyty ne parhaat ja halutuimmat ja oikeiden kokojen löytäminen on vaikeaa. Vaatekaappiremontti jenkkityyliin on terapeuttista. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan