Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suihkuverho on suihkukaappia parempi

Vierailija
02.04.2022 |

Vihaan suihkukaappia ja sen pesua. Vanhassa asunnossa oli suihkuverho ja suihkuverho oli sata kertaa parempi kuin tällainen lasiseinäkaappi. Jäiden lasiovien pesu on todella rasittavaa. Ja kylpyhuoneeseen mahtui pyykinkuivausteline kun suihkuverhon työnsi pois edestä. Suihkuverhon pesu oli helppoa koneessa ja uusi oli edullinen ostaa. Miksi nykyään on vain näitä typeriä lasiovisuihkukaappeja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkukaapista en pidä mutta sellaiset avattavat suihkuseinät on paljon kätevämmät kuin suihkuverho. Ja on myös nopea ja helppo puhdistaa. Menevät seinää vasten niin eivät vie edes tilaa.

Vierailija
2/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuverho lähentelee ja suihkuttelualueen pinta-ala kutistuu äkkiä puoleen jollei ole jotain painoja helmassa. Vaan jostain syystä siihenkään ei löydy kunnollista ratkaisua kaupoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitä, kun kaiken pitää olla olevinaan niin "hienoa".

Vierailija
4/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ruskettuneet suihkuseinät asuntojen myynti-ilmoituksissa, o-ou! Samaa mieltä, suihkuverho on kiva ja toimiva pienessä kylppärissä. Ei se verho lähentele, jos raotat 5 cm seinästä ja hyvissä suihkuverhoissa on ne painot myös helmakäänteessä.

Vierailija
5/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaareva suihkuovi. Se nousee ylös kylpyhuoneen kattoon kun en käy suihkussa. Painan nappia niin seinässä oleva kisko nostaa sen ylös. Tullut markkinoille vast’ ikään. Kylpyhuone ja remontti liikkeistä voi tiedustella. Itse olen ollut todella tyytyväinen. Hankin tämän suihkuoven tammikuussa eikä hintakaan ollut kova. Maksoin 600€ sis. Suihkuoven, kiskon ja työosuuden. Tyytyväinen asiakas.

Vierailija
6/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikaisemmin ohuesta materiaalisti valmistettu suihkuverho. Se pyrki "lähentelemään". Pujotettiin sen alasaumaan jostakin löytynyt ohut ketju. jossa oli pieniä lyijypainoja. Tuo meni aikanaan vaihtoon. Nykyinen on paksumpaa materiaalia ja roikkuu vaivatta suorana ilman painoja.

Vierailija
7/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkuverho lähentelee ja suihkuttelualueen pinta-ala kutistuu äkkiä puoleen jollei ole jotain painoja helmassa. Vaan jostain syystä siihenkään ei löydy kunnollista ratkaisua kaupoista.

Semmonen verhoklipsi jossa roikkuu joku painava riittää. Niitä myydään kesäpöytäliinoihin.

Vierailija
8/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkukaapista en pidä mutta sellaiset avattavat suihkuseinät on paljon kätevämmät kuin suihkuverho. Ja on myös nopea ja helppo puhdistaa. Menevät seinää vasten niin eivät vie edes tilaa.

Näin tehtiin meilläkin kylppärirempassa. Paras vaihtoehto ikinä.

Vierailija
9/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaareva suihkuovi kirjoitti:

Mulla kaareva suihkuovi. Se nousee ylös kylpyhuoneen kattoon kun en käy suihkussa. Painan nappia niin seinässä oleva kisko nostaa sen ylös. Tullut markkinoille vast’ ikään. Kylpyhuone ja remontti liikkeistä voi tiedustella. Itse olen ollut todella tyytyväinen. Hankin tämän suihkuoven tammikuussa eikä hintakaan ollut kova. Maksoin 600€ sis. Suihkuoven, kiskon ja työosuuden. Tyytyväinen asiakas.

Tästä haluan lisätietoa, en ole ikinä kuullutkaan. Googlaamalla en löytänyt.

Vierailija
10/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Tule kertomaan tuosta ylös nousevasta suihkuovesta?

Vierailija
11/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up! Tule kertomaan tuosta ylös nousevasta suihkuovesta?

Aprillia!

Vierailija
12/12 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaareva suihkuovi kirjoitti:

Tästä haluan lisätietoa, en ole ikinä kuullutkaan. Googlaamalla en löytänyt.

Ostin Helsingistä remonttiliikkeestä joka myy kylpyhuoneen kalusteita. Liike on keskustassa. Kannattaa katsella mikäli laadukkaan haluaa eikä mielestäni kallis kun hyvin toimiva.