Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksa enäää! Mulla on ollu kurkku kipee jo kohta kaksi viikkoa!

Vierailija
03.10.2006 |

Siis ei sillain kipee kuin flunsassa, vaan ikäänkuin karhea ja kuumottava! Mitä tämä on??? auttakaa joku pliis :((

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kylläkään vielä kahta viikkoa, vaan kolmisen päivää. Välillä sattuu nieleminen, aamulla on pirun paha maku suussa. Äidilläni on kanssa ollut samanlaista viime viikkoina, hänellä on myös kestänyt kauan.

Vierailija
2/3 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää pahenee aina iltaa kohti :(( Olisko ketään th:ta paikalla, joka osais auttaa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran ollut kurkku ja poskiontelot kipeät 5 vko. Antibiootti tietty kokeiltu, mut ei auttanut, kun oli virus. Sit menin jollekin tosi hyvälle lääkärille ja se sanoi, että älä huoli et ei ole koskaan kuullut et jollain olis kestänyt yli 2kk. Siinä vaiheessa meinas huumorintaju loppua kun oli ollut " vasta" 5 vko ja olis voinut vielä olla 3. Onneksi oli vain 6 viikkoa kaikkinensa.

Kurkkukipuun auttaa parhaiten sit ihan Burana, mut tuntu, että ei sitäkään voinut syödä kuin leipää. Muutaman päivän vaan uskalsin syödä 3x 800 mg.

Joo, ei ehkä lohduttanut. Itsekin flunsassa nyt 5 päivää ja huomenna taas lääkäriin. Mut jos nyt et ap ole käynyt lääkärissä, niin käy ihmeessä.