Mies! (onko teitä täällä), voiko toinen
Nainen pelastaa sinut tilanteessa jossa olet onneton parisuhteessa ja erokin tulossa. Saat toiselta naiselta kaiken sen huomion mitä et kotoa saa.Onko nsinen sinulle vain leikkikalu vai jotain muuta?
Kommentit (8)
Kyl se saa kotonakin huomioo. Kunhan vaa jauhaa sulle et avasit haaras.
Ei mulla oo toista naista, enkä ole eroamassa. Miten näihin voi vastata?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 08:59"]Kyl se saa kotonakin huomioo. Kunhan vaa jauhaa sulle et avasit haaras.
[/quote]
En oo haaroja avannut..ja kuitenkin pari kuukautta nähty silloin tällöin.ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:00"]Ei mulla oo toista naista, enkä ole eroamassa. Miten näihin voi vastata?
[/quote]
Sit varmaan sun vaan täytyy ohittaa tää kommentti.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 08:59"]Kyl se saa kotonakin huomioo. Kunhan vaa jauhaa sulle et avasit haaras.
[/quote]
En oo haaroja avannut..ja kuitenkin pari kuukautta nähty silloin tällöin.ap
[/quote]
Sitä suuremmalla syyllä. Katopa kauan pysyy kuvioissa jos avaat haaras.
Taasko joku onneton on mennyt uskomaan varatun miehen lirkutteluun?
Lelu se ainakin mun miehelle oli. Kun on niiiiin julma ja pihtaava vaimo että eroa melkein miettii. Vaan kun käry kävi niin miespä lemppasi tyttelin kuuseen ja alkoi anelemaan minulta eli vaimolta anteeksiantoa. Että hän on kuulemma ollut sekaisin eikä ymmärtänytkään kuinka kiva vaimo olinkaan. No nyt en pääse miehestä eroon mitenkään vaikka olen pyytänyt avioeroa, en tykkää nääs pettäjämiehistä.
Mies uhkaa pitkittää ja riitautta osituksen ja kaikkea muuta mukavaa. Sanoo, että meillä on hyvä elämä, kunhan en vaan hae eroa. Voi vittu mikä sika. Jos olet se mieheni lelu niin please, tee palvelus ja tule hakemaan se sika. Voi pakata tavarat jo oven ulkopuolelle odottamaan valmiiksi.
Ja muuten. Mun tuttavapiirissä näitä tällaisia miehiä on pilvin pimein. Kun niille tulee ikää 35-40 ja lapset kasvaa kouluikään niin niille tulee joku ikäkriisi. On kiva koittaa nuorta neitoa vaikka kotona on kaikki hyvin ja tasaista. Sitten kun käry käy niin tyttelit heitetään mäkeen ja itketään vaimoille polvillaan kuinka vaimoa todellisuudessa rakastetaan saatanallisesti. Mitäkö tästä seuraa? Vaimoa oksettaa koko mies, mies ulisee häntä koipien välissä marttyyrinä kuinka katala neito vietteli hänet viattoman, lapset kärsii vanhempiensa kireistä väleistä ja vaimo. No siinä vaiheessa vaimo tajuaa, että paskaako tässä enää itsekään kannattaa kintut ristissä elellä vaan voihan sitä itsekin alkaa pitämään lystiä....
Ei se ole oikeasti eroamassa.