Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odotatko ”etelässä” asuvan omaisesi/ sukulaisesi/ tuttavasi

Vierailija
02.04.2022 |

majoittavan sinut (perheesi) ilmaiseksi, kun lähtö ”aurinkoon” tulee ajankohtaiseksi? Pidätkö muulloin yhteyttä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni suku odotti.

Apella ja anopilla molemmilla seitsemän sisarusta, joilla paljon lapsia.

Ja kälyjäkin kaksi, molemmilla kaksi adhd-lasta.

Appivanhemmat kyydityttivät itseään kentälle ja kentältä, piti olla täysmajoitus ja -ylläpitö, ja vikalla kerralla minulla paloi käämit kun taas olin raivannut työhuoneeni heille ja mies aamukolmelta noussut hakemaan.

Nämä tulee kotiimme nurisemaan ja anoppi esitteli laukullisen tuliaisia niile kälyille! Meille ei ollut mitään!

Aiotteko jatkaa tuota? Itse en jatkaisi.

Vierailija
22/23 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ollaan sen verran kuitenkin heitä (sukulaisia) majoitettu kun he käyvät Suomessa. Random tuttavien luo en kehtaisi varsinkaan kutsumatta tunkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan, kun muutin etelään, (ensin Espanjaan ja sitten tänne Italiaan) jotkut sukulaiset, joita hädin tuskin tunsin, ottivat yhteyttä, ruvetessaan lomaansa suunnittelemaan.

Lentokentältä haku + majoitus (iso omakotitalo), ruokailut (jotain hyvää paikallistakin), paikallisiin nähtävyyksiin tutustuminen, illanviettoa/ iltaohjelmaa jne.jne. Lentokentälle vienti, loman loputtua; edellämainitun tapaisia toivomuksia kainosti esitettiin. Sanoin ystävällisesti, ettei meillä ei ole mahdollisuutta toteuttaa heidän toiveitaan, monestakin syystä...Yhteydenpito loppui siihen. Tänä vuonna olen saanut yhden kyselyn...saas nähdä...