Sairaanhoitajillako huonot palkat?!
Kaksi kaveriani toimii kyseisessä ammatissa ja jatkuvasti jaksavat minua kht:lla olevaa muistuttaa, kuinka ihanaa on palkkapäivänä. Tulkitsen tuon niin, että palkkaa tulee aika reippaasti...
Kommentit (16)
varsinkin ystävilleni, he tietävät tilanteeni rahallisesti, eivätkä jauha paskaa selän takana
jos on kutsutta vaikka tyttöjeniltaan niin voin sanoa, että " jee hyvä et ne on just sinäpäivänä kun silloin tulee rahaakin" tms. " voi lähtee shoppailemaan ens viikolla kun silloin on rahapäivä" :D
riippuen minkä " alan" sairaanhoitaja on.
Voi tietenkin jossain tapauksessa olla isompikin kun tässä haarukassa tai joissain pienempi.
Mutta eihän tuo kovin hääppönen ole..
Tiedän, että moni tienaa enemmän, muttei ole tarvetta mainostaa.
Miksi olet noin " stressaantunut" asiasta?
hoitsut tienaa paljon, jos mainostavat? Tässä ketjussa jo moni sanonut, että sitä mainostetaan syystä että on ollut tiukkaa ja sillon palkkapäivää odotetaan enemmän. Nyt sanot, että tiedät että muut tienaa enemmän, mutta eivät siltikään mainosta. Olet aika outo tapaus.
Jos itse olisin huonossa duunissa (kuten sh:t sanovat, siis palkan suhteen), en kyllä diivailisi tuloilla jos ne oikeasti huonot olisivat.
kaikesta viitsitkin riehaantua. Höh.
T. Yks paskapalkkainen hoitovapaalla oleva hoitsu
palkkapäivästä. Kyllä minäkin samassa palkkaluokassa sairaanhoitajien kanssa taapertava olen onnellinen kun palkka tulee, tosin sitä tulee vielä vähemmän kuin teen vain 60% työpäiviä. On se mukavaa kun tilin saldo muuttuu 0¿ siihen 800¿ jolla on tosin pärjättävä taas seuraava kuukausi.... Nyt sain onneksi kokopäiväisen työn ja palkka nousee :) joten ehkä minäkin alan hehkuttamaan että saankin sitten 600¿ enemmän palkkaa kuin nyt (arvaa vaan ap maistuuko tuo 600¿ HYVÄLTÄ!!!!!)
sinne aan hommiin. ajatella että hoitsu pystyy kevyesti elättämään perheensä ja asumaan ihan kunnollisella asuinalueella. sama toki koskee norjaakin.
Onhan se palkkapäivä mukava vaikka on huonompikin palkka!!!
Terv. Sh
Ei palkkapäivällä oo väliä jos rahaa on muutenkin....
T. ei sairaanhoitaja mutta vielä huonommassa palkassa oleva
mutta se kuulostaa korviini tältä: " Ihanaa kun tulee paljon rahaa. Kyllä mulla on hyvä duuni! Nyt sitä taas jaksaa tsempata."
ap
taisit keksiä tuohon toiseen vähän omasta päästäsi.. niin kun ekaksi sanoit " oman tulkintasi"
Jos sitä palkkapäivää pitää niin kovasti mainostaa, palkka ei voi kovin huono olla..
ap