Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lääkärin ok sanoa "on sitä pahempaakin nähty" kun menin autokolarin jälkeen paikattavaksi, kylki revenneenä

Vierailija
02.04.2022 |

Kylki oli hyvän matkaa revennyt ja verta tuli kuin esterin peestä. Varoitin lääkäriä, että näky saattaa sitten olla aika kuvottava. Kyljen nähtyään lääkäri vaan hymyili ja sanoi "on sitä pahempaakin nähty"

Mielestäni vammani vähättelyä, kun olin vielä sokissa kolarin jäljiltä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tarkoitti sitä, että kyllä sinut kuntoon saadaan ja koitti tuoda toivoa. Sinä nyt vain olet ikävä luonne joka hakee kaikesta negatiivista eikä hän voinut sitä tietää, että kommunikoi luonnevikaisen kanssa. 

Vierailija
2/18 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vähättelyä. Hän yriti rauhoittaa sinua sillä, että hän on auttanut huonommassa kunnossa olevia potilaita. Toivottavasti hän teki hyvää työtä ja voit jo huomattavasti paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hänen pitänyt yökkiä ja oksentaa? Tuohan on hyväntahtoinen ele.

Vierailija
4/18 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni olisi kyllä lohduttanut tuo. Paha juttu olisi ollut, jos lääkärillä olisi naama valahtanut kalpeaksi, eikä olisi saanut sanottua mitään.

Vierailija
5/18 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taisit liioitella vammaasi.

Vierailija
6/18 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että hän on nähnyt paljon pahempaakin eikä reikä kyljessä kuvota. Hän on lääkäri. Miksi häntä kuvottaisi työhänsä kuuluva terveydenhoito?

Vierailija
7/18 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ok. "Ai kauhea, onpa hirveän näköistä, ei taida enää ihmistä tulla" ei olisi ollut ok.

Vierailija
8/18 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olisi sanonut, että nyt ei näytä hyvältä....

Vierailija
9/18 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIte se repes?

Vierailija
10/18 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin ok. "Ai kauhea, onpa hirveän näköistä, ei taida enää ihmistä tulla" ei olisi ollut ok.

“yäk, 🤢 en pysty 🤮" parempi?

Vierailija
11/18 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on lääkärit sanoneet noin ja aina se onlohduttanut. Se on kertonut lääkärin kokemuksesta ja siitä, että mitä todennäköisimmin minun vaivani saadaan kuntoon.

Se olikin eri juttu, kun kerran ongelmastani lääkäri sanoi, että tämä onkin pahin tapaus siinä vaivassa, mikä on tullut hänen aikanaan vastaan. Lääkäri oli yli 50v. Lisäsi kyllä siihen, että kyllä tämäkin vaiva saadaan kuntoon, mutta aikaa saattaa viedä hieman enemmän. (Kaikista asioista ei tietenkään voi sanoa, että paranee/tulee kuntoon. Joskus voi vain sanoa, että kipua helpotetaan.)

Vierailija
12/18 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa sitä, että hän on nähnyt paljon pahempaakin eikä reikä kyljessä kuvota. Hän on lääkäri. Miksi häntä kuvottaisi työhänsä kuuluva terveydenhoito?

Jos vaikka hän on opiskellut lääkäriksi vain rahan takia? Täällähän aina neuvotaan tekemään niin, jos nykyinen työ ja palkka esim. siivoojana ei kelpaa.

Vierailija
13/18 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän yritti ajatella positiivisesti, että onhan tässä pahempaakin nähty. Miksi itse et ajattele posiitivisesti? 

Vierailija
14/18 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä nuo sanat kuulisin lohdutuksena, että tästä selvitään. Olisipa kauheaa, jos lääkäri sanoisi, että voi hyvänen aika sentään miten tästä nyt selvitään. 

Vierailija
15/18 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka hän on opiskellut lääkäriksi vain rahan takia? Täällähän aina neuvotaan tekemään niin, jos nykyinen työ ja palkka esim. siivoojana ei kelpaa.

Kaverini opiskeli rahan takia lääkäriksi ja hän kyllä pystyy hoitamaan työnsä kylmäpäisen rauhallisesti vaikeissakin tilanteissa. Ei pelkää verta tai suolenpätkiä, verottajaa kyllä sitäkin enemmän.

Vierailija
16/18 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ihminen voikin ymmärtää asiat tahallaan mahdollisimman väärin. Tuo lääkäri yritti lieventää pelkoasi ja vakuuttaa, että kyllä sinut vielä kuntoon saadaan. Ja tottahan tuo lausahdus varmasti oli, lääkärit todistavat työssään mitä kurjimpia ihmiskohtaloita. Olisit onnellinen, ettei sinulle käynyt pahemmin.

Vierailija
17/18 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap itse vielä varoitellut lääkäriä! :D

Sitten ihmettelee, kun tämä kertoo nähneensä pahempaakin. 

Vierailija
18/18 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo. Kuka tuollaista miettii, jos ihan oikeasti on selvinnyt pahemmilta vammoilta miltä näyttää?