Mikä oli Vain Elämää-jakson paras biisi? Niinku omasta mielestäsi?
Kommentit (21)
Entä huonoin? Mun mielestä se Sannin kappale ei ollu kyllä mikää malliesitys. Ap
Paras oli Sata salamaa, mutta katsoin uudestaan myös VilleGallen ja sannin esitykset pariinkin kertaan.
Paras oli Antti. VilleGalle huonoin.
Antti tuisku oli paras. Tykkäsin myös pavesta. Maija Vilkkumaa oli mielestäni huonoin. Ja sen räppäripojan sanoista nyt ei saanut mitään selvää.
Anssi paras. Myös Antin esitys oli hyvä. Maija ja VilleGalle huonoimmat.
Paras Antti ja huonoin Maija. Ja harmitti niin, sillä tykkään Maijasta mutta esitys jäi mitäänsanomattomaksi.
Sannin nasaalilla kaikki biisit kuulostavat kamalalta. Voisi ottaa muutaman laulutunnin, että oppisi oikean laulutekniikan. Nenähonotus on ärsyttävänkuuloista.
1. VilleGalle 2. Tuisku 3. Sanni 4. Anssi Kela
"kun mä nostan levelii, mun vesitaso jtkin heveniin"
just sopiva kotiäidin/isän pyykinpesu-biisi ;D
Sanni ja Antti tasavahvoja. Muita en jaksanut edes keskittyneesti kuunnella, vaan luin lehteä samalla.
On kyllä harvinaisen tylsä kausi, eikö sinne enää löydy halukkaita?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 17:36"]
On kyllä harvinaisen tylsä kausi, eikö sinne enää löydy halukkaita?
[/quote]
Räppärit on jo niin nähty samoin tylsät cover-iskelmätähdet.
Siellä ei ole ollut yhtään metalligenrestä, hevaria, muuten. Olisi tuonut uutta.
Antti Tuisku on mahtava esiintyjä ja Anssi Kelassa on tyyliä. Odotan jo jännityksellä sitä, kuka esittää Nummelan, joka on Anssin paras biisi kautta aikain.
Sata salamaa aa, sata salamaa aa, u u uu-u, u u uu-u. Mielenvikainen cover. Täyttä paskaa
Antti Tuiskun sata salamaa. Kehnoin oli Sannin suoritus.