Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo vaihtaa työpaikkaa neuvoista piittaamatta

Vierailija
02.04.2022 |

Mies on hyvässä työssä hyvällä palkalla. Nyt häntä harmittaa siellä tehdyt päätökset ja aikoo vaihtaa työpaikkaa. Uudessa työpaikassa joutuisi tekemään viikonloppuvuoroja ja joskus ehkä iltavuorojakin. Tähän asti on saanut olla maanantaista torstaihin toimistolla ja iltapäivällä jo kotona viiden aikoihin ja perjantaina etätöissä. Nyt ei saisi tehdä lainkaan etätöitä vaan haluaa vaihtaa ruumiilliseen vuorotyöhön! Mikä järki? Eikä mies kuuntele yhtään ajatuksiani: mitä lapsenhoito? Mitä kotityöt kun hän on lauantaina töissä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kuitenkin töissä saman määrän, tosin eri aikaan. Jos olette aikuisia, voinette tehdä järjestelyn joka toimii molemmille ja täyttää tarpeet.

Vierailija
2/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on kuitenkin töissä saman määrän, tosin eri aikaan. Jos olette aikuisia, voinette tehdä järjestelyn joka toimii molemmille ja täyttää tarpeet.

No jos hän on lauantaina töissä niin minä saan tehdä viikonloppusiivouksen yksin!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt ryhtiä provoihin. Näitä jaksa kukaan lukea.

Vierailija
4/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos hän on lauantaina töissä niin minä saan tehdä viikonloppusiivouksen yksin!

ap

Eikö siivousta voi tehdä sunnuntaina? Minä siivoan aina sunnuntaisin. 

Vierailija
5/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Päivää ei voi vaihtaa? Mun lapsuuden kotona viikkosiivous tehtiin aina perjantain. Ihan joka ikinen perjantai. Vihasin perjantaita sen vuoksi. Omilleni muutettuani heitin roskiin koko pakkosiivouspäivän ja meillä siivotaan silloin kun on tarve. Vaikka tiistaina.

Vierailija
6/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mieshän voi siivota yksin viikkovapaillaan niillä viikoilla, kun hänellä on lauantaina töitä.

Vierailija
7/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mieshän voi siivota yksin viikkovapaillaan niillä viikoilla, kun hänellä on lauantaina töitä.

Jeps. Meillä välillä ollaan eri aikataulussa töiden suhteen. Silloin kun itsellä on vapaapäivä, voi hoitaa kotihommia ja asiointeja, ja siihen on jopa oikein hyvää aikaa se, kun toinen on töissä. Kaikkia siivousjuttuja ei tarvitse tehdä samana päivänä kerralla, vaan niitä voi jakaa. Lapsenhoidolle luulisi olevan lähinnä hyvä, jos vanhemmat ovat eri aikaan töissä. Iltavuorokin on ihan jees, koska ennen töihin lähtöä on usein enemmän kotityöenergiaa kuin illalla töiden jälkeen, eli asioita saa aikaiseksi paremmin.

Vierailija
8/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei tykkää kotitöistä? Kerro että pimpsąą saa vain la klo 12:00 niin ei ole viikonlopputöissä.

Vierailija
9/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viikonloppuna siivota! Siivous hoidetaan alta pois keskiviikkona tai torstaina.

Vierailija
10/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän nyt ryhtiä provoihin. Näitä jaksa kukaan lukea.

Tässä ryhtiä Aloittakaa 50s kohdalta jos ette jaksa kuunnella alku introa.

Vierailija
11/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai on paras siivouspäivä, kun ei ole muutakaan tekemistä. 

Vierailija
12/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä lauantaina töissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi