Aloitin tammikuussa laihiksen
Silloin painoin 80kg. Tänään paino alkoi juuri ja juuri kutosella, jeee!
En ole kieltänyt itseltäni mitään: päivittäin herkkuja, bisseä ym. Mutta siinä miestä eines join 6 bisseä, juon nyt 2 ja sulkalevyn sijaan riittää yksi rivi. Liikuntaa en harrasta yhtään, istumatyö.
Eli ruokavalio kuten ennen, mutta määrät huomattavasti pienemmät.
Hyvä minä.
Kommentit (20)
Meinasitko jaksaa eläkeikään vaan löhötä?
Vierailija kirjoitti:
Läski olet siis vieläkin. Naiselle sopiva paino on noin 55kg,
Ja miehelle myös, kun nyt tähän läksit. Minun pitäisi kirjaimellisesti laihtua kaikki rasvani ja vielä kilo lihastakin hävitä, että pääsisin tuohon painoon. Jotain rajaa oikeasti nyt, ei kaikki ole alamittaisia.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö sinulle laihaläskyys?
Ehtiihän niitä lihaksia hankkia kun on laihduttanut. Huomattavasti vaikeampaa lihasten hankkiminen on samaan aikaan kun laihduttaa koska lihakset vaatii energiaa ja niiden kasvaminen pistää syömään vaikka väkisin. Hyvin menee ap. Minulla oli käytössä sulamo kun laihdutin ja siinä oli viikkoraja 7 annosta alkoholia. Olen aika neuroottinen sääntöjen noudattaja niin hieman erikoiselle tuntui, että olisi joka päivä pitänyt ottaa yksi annos alkoholia. Koitin kuitenkin yhdessä vaiheessa ja kyllä se todellakin on niin, että pieni kylmä iltapäivä olut menee mukavasti päähän ja jaksaa oikein hyvin lounaan ja päivällisen välin sillä.
Onnea ap.😊Älä välitä kateellisista.
Varmaan jaksan sitten paremmin liikkua kun olen laihempi. ja mahtuu vanhat verkkarit päälle :)
Uskomatonta, mutta totta: 30kg ja 10v sitten juoksentelin puolimaratoneja muutaman vuodessa ja yhden kokonaisenkin, viikossa juoksin noin 50-70km, ei travinnut paljon miettiä mitä suuhun laittaa kun kulutus oli kovaa.. Sitten kävi klassinen: 3 lasta ja kotivuodet.... Nyt nuorin 4v joka on VIHDOIN alkanut nukkumaan öitään ja ehkä jaksan taas suunnata katseeni itseenikin.
Ihanaa kevättä kaikille!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai eikö pituus vaikuta mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista ilmiötä ole olemassakaan. Anorektikot käyttävät tuollaista sanaa hoikista.
Mä olen tosi onnellinen sun puolesta ap. Hyvä sinä, ihana kesä tulossa!
Minäkin aloitin laihiksen vuoden alusta. Nyt pudotusta 115 -> 107 kg. Ruokavaliomuutosta, liikuntaa en ole lisännyt.
Vierailija kirjoitti:
Meinasitko jaksaa eläkeikään vaan löhötä?
Mitä siinä on jaksamista?
Hinoa AP, kateelliset täällä vain irvailevat.
Hyvä ap! Kiva lukea noin pirteää tekstiä ja olen onnellinen puolestasi. Olet onnistunut tekemään asiat oikein nähtävästi.
Itsellä laihdutus takkuilee, kun alan valtavalla innolla ja kolmantena päivänä se jo unohtuu. Liikun myös paljon mikä lisää ruokahalua.
Hyvää kevään jatkoa ja kivaa kesää!
Paljon onnea Ap! Hyvä sinä!
Itse olen aika alussa projektin kanssa. Oli kamalaa havahtua siihen, kun meni vaa'alle ja se näytti 102,5 kg! No sitten tuli voimaa ja tahtoa onneksi muuttaa suuntaa. Parhaimmillaan vaaka näyttänyt nyt ruokavalio muutoksen jälkeen 95,8 kg ja suunta tässä tapauksessa alaspäin jatkuu.
Tavoitteena nyt ensin alle 90 kg ja siitä eteenpäin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehelle myös, kun nyt tähän läksit. Minun pitäisi kirjaimellisesti laihtua kaikki rasvani ja vielä kilo lihastakin hävitä, että pääsisin tuohon painoon. Jotain rajaa oikeasti nyt, ei kaikki ole alamittaisia.
Miksi itse lähdet haukkumisen tielle? Mä olen 168 senttiä pitkä ja mäkin olen ihan normaalipainoinen 55 kiloisena. Ja mä taidan olla vielä sentin tai pari keskimääräistä suomalaisnaista pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista ilmiötä ole olemassakaan. Anorektikot käyttävät tuollaista sanaa hoikista.
Laihaläskiä kyllä käyttävät salifanaatikot, joiden mielestä kaikki, jotka eivät käy salilla ovat pakostakin laihaläskejä.
Pääasia että itse voit hyvin jätä muiden alatyyliset kommentit sikseen.