Joko täältä löytyy muitakin neljästi korona rokotettuja?
Kommentit (11)
Missä ne helposti päivitettävät rokotteet uuteen varianttiin viipyvät? Piti olla niin helppoa muuttaa rokotteet uutta varianttia vastaaviksi. Omikron on jyllännyt jo kohta 6kk maapallolla ja yhä pistetään samaa vanhaa.
Niitä löytyy lähinnä hautausmailta, kuten kolmesti piikitettyjäkin.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne helposti päivitettävät rokotteet uuteen varianttiin viipyvät? Piti olla niin helppoa muuttaa rokotteet uutta varianttia vastaaviksi. Omikron on jyllännyt jo kohta 6kk maapallolla ja yhä pistetään samaa vanhaa.
Suurin syy lienee se, ettei uutta varianttia johon rokotus ei toimi, ei ole tullut vielä.
Tammikuussa 10 "koronaan" kuollutta /vrk
Helmikuussa 20 "koronaan" kuollutta /vkr
Maaliskuussa 30 "koronaan" kuollutta /vrk
Ylikuolleisuus n. 20%
Minua nauratti, kun vähän aikaa sitren Thl julisti taas yhtä nollatutkimustaan siitä, miten erinomaisesen suojan 3. rokotteet antaa vakavaa tautia vastaan 2-3kk ajaksi. Samaan aikaan kuolleita tulee enemmän kuin koskaan ennen ja nyt pitkkäin sitten rokottaa jo 4. kerran. Jo kahden rokotteen suojasta huomattiin, että teho hiipuu nopeasti. Appivanhempanikin ajattelivat, että vaara on nyt ohi. Uskovat sokeasti uutisiin. Eiköhän kohta rokoteta heidätkin 4. kerran, kun ovat yli 70, lähes 80v.
Vierailija kirjoitti:
Minua nauratti, kun vähän aikaa sitren Thl julisti taas yhtä nollatutkimustaan siitä, miten erinomaisesen suojan 3. rokotteet antaa vakavaa tautia vastaan 2-3kk ajaksi. Samaan aikaan kuolleita tulee enemmän kuin koskaan ennen ja nyt pitkkäin sitten rokottaa jo 4. kerran. Jo kahden rokotteen suojasta huomattiin, että teho hiipuu nopeasti. Appivanhempanikin ajattelivat, että vaara on nyt ohi. Uskovat sokeasti uutisiin. Eiköhän kohta rokoteta heidätkin 4. kerran, kun ovat yli 70, lähes 80v.
Pääsette sitten hautajaisiin kesään mennessä.
Vierailija kirjoitti:
No THL ei ole koskaan puhunut "erinomaisesta suojasta" vain siitä että rokotukset lieventävät oireita.
Vierailija kirjoitti:
Niitä löytyy lähinnä hautausmailta, kuten kolmesti piikitettyjäkin.
Tämähän se. Mulla yks rokote otettuna ja teen kuolinsiivousta.
Eikö löytynyt kun kolme Putinin kätyriä?
Ukrainan sota loppumassa Venäjän voittoon ja palkkatrollit valjastettu taas lobbaamaan piikkejä.
Ei löydy. Olet uniikki lumihiutale.