Mistä helpotus NYT kutisevaan alapäähän?
Mulla siis taitaa olla bakteerivagioosi (hoidan asian maanantaina) sekä kutiavia näppylöitä (gyne veikkas herpestä muttei ollut satavarma, koska eivät olleet "tuoreita" näppylöitä, tämänkin hoidan maanantaina). Vitti että menee taas hyvin :D
-
Kutina on tällä hetkellä ihan järkyttävä, kertokaa jotain mikä helpottais nyt heti :(
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:23"]Kylmällä vedellä suihkutus
[/quote]
Kutina tulee takasin suihkutuksen jälkeen vaikka hetkellisesti oiski apua :S
Ap
Luonnonjugurttia tai muuta hapanmaitotuotetta römpsään.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:30"]Luonnonjugurttia tai muuta hapanmaitotuotetta römpsään.
[/quote]
Voi hitto piimä juotiin just tänään pois ruoalla :'D
Ap
Jotain perusvoidetta ja sillä rasvaat
Jogurttia, piimää... tai mietoa etikkaliuosta tai laimennettua sokeroimatonta sitruunamehua. Tai auttaisko liukkari?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:22"]Mulla siis taitaa olla bakteerivagioosi (hoidan asian maanantaina) sekä kutiavia näppylöitä (gyne veikkas herpestä muttei ollut satavarma, koska eivät olleet "tuoreita" näppylöitä, tämänkin hoidan maanantaina). Vitti että menee taas hyvin :D
-
Kutina on tällä hetkellä ihan järkyttävä, kertokaa jotain mikä helpottais nyt heti :(
[/quote]
kokeile vanhan kansan keinoja, tuoreen puolukan puristettua mehua tai sitruunan puristettua mehua. Tehoaa ainakin hiivakutinaan
Lämmin suihku, istumakylpy, limupullo täynnä kuumaa vettä ja sukka päälle ja jakkoväliin. Virtsikseen ensiapua.
Jogurttia myös.
Särkylääkettä.
Hydrocortisonia tai jotain vastaavaa. Tiedän, ettei pitäisi laittaa, mutta itse laitan aina akuuttiin kutinaa, jos ei muuta ole. Ja hyvin auttaa.
Tulikin jo, mutta piimä / jogurtti /kermaviili tms. Tuntuu äärimmäisen tyhmältä, mutta TOIMII. Ja ei tule ihan samantien takaisin.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:57"]Kaada viina ja hiekkaa sinne. (Satiaset juo viinat ja kivittää toisensa)
[/quote]
*reps*
Herranen aina sitruunamehua.. Eiks se kirvele? Pitää vissiin tunkea sitä sit tonne...
Ap
Kylmällä vedellä suihkutus