Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin että kissani syö raakaa lihaa

Vierailija
19.09.2015 |

mutta se ei suostu. mitä teen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista raakaa lihaa olet tarjonnut? Mun kissa nyrpistelee jauhelihalle, mutta suikaleet tai palat uppoo ku kuuma veitsi voihin. Joillakin taas on toisinpäin. Ja muista, vain nautaa kannattaa tarjota raakana!!

Vierailija
2/15 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lihat raakana. Syökö kissa märkäruokaa? pilko lihaa pieniksi paloiksi märkäruuan joukkoon ensin pieni määrä ja pikkuhiljaa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin antaa raakoja kanansiipiä ja raakaa nautaa.kissa nyrpistelee ja vaatii latzia.

Vierailija
4/15 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa syö hiiret ja oravatkin raakana.

Se on raakaruuan ystävä.

Vierailija
5/15 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Plus oksentaa helposti esim. Maukas-kuutiot ja -pullat :( jauheliha pysyy alhaalla ja maistuu. Muuten annan märkäruokaa.

Vierailija
6/15 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitokissani haluaa ehdottomasti porsaansydäntä, raakana, paloiteltuna.

Vierailija
7/15 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes yritä. Jos kissalleni tarjoaa tuoretta lihaa tai kalaa, se piilottaa ne maton alle, arvelee varmaan että palveluskunta ei osaa asiaansa, ja raakakypsytys on kesken. 

Ankka maistuu silleen sopivan punaiseksi keskeltä paistettuna, mutta kissan takia sitä ei kyllä aleta joka viikko syömään. Possu, silakka, ahven, hauki, kana, broileri, lohi, siika, kirjolohi, nauta ja lammas sen sijaan mikään ei kelpaa. Ja päiväkausiksi niitä ei meillä maton alle varastoida. Syököön naksuja ja märkäruokaa.

Vierailija
8/15 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totutin kissat raa'alle ensin kypsentämällä ruokia uunissa js sit koko ajan jätin raaemmas. Kesti reilu kuukausi totuttaa.

Vierailija
9/15 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kissan olisi hyvä syödä raakaruokaa?
Kyselee kissaton kummastelija?

Vierailija
10/15 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:26"]Hoitokissani haluaa ehdottomasti porsaansydäntä, raakana, paloiteltuna.
[/quote]
Sydän uppoaa täälläkin! On myös todella halpaa.

Vierailija
11/15 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:52"]Miksi kissan olisi hyvä syödä raakaruokaa?
Kyselee kissaton kummastelija?
[/quote]
Kissalle ihanteellinen ruoka on hiiri. Raakana. Syöhän nuo kyllä lintujakin :( ja meidän kissan olen lähnyt pyydystävän usein sisiliskon ja syövän sen :S

Vierailija
12/15 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän on parasta ja herkkua. Saa paljon tauriinia. Itse ostan  sydän pötköt Mustin ja Mirrin eläinkaupasta. On valmiiksi  pilkottua pötköä, pakastetavaraa. Kissa syö myös broilerin  filesuikaleita. 

Lisäksi syö kaupan ja eläinkaupan märkäruokaa ja kuivaruokaa ei suostu syömään. 

Vierailija
13/15 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipoa. Mitä broilerin suikaleita syötötte yleensä? :)

Vierailija
14/15 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasta ilman marinaadia.

Vierailija
15/15 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa haluaa nuoren porsaan sydäntä liekitettynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän