Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kivan paidan, mutta kotona ei näyttänytkään hyvältä

Vierailija
19.09.2015 |

Sovituskopissa se näytti hyvältä ja siksipä sen ostinkin.

Kun tutkiskelin mikä siinä mättää, niin huomasin, että hihan yläosassa olevat saumat ovat ihan vinkurat! Joku maanantaikappaleko? Katsoin netistä samaa paitaa ja siinä saumat olivat suorassa. Huomenna menen takaisin kauppaan ja etsin käsiini nuo paidat ja katson, josko löytyisi kappale, jossa saumat ovat suorassa. Jos ei löydy, niin palautan kyseisen paidan.

Olen niin pettynyt näihin nykyajan vaatteisiin.

Kertokaa mitä vikaa viimeisimmissä ostamissanne vaatteissa on ollut! Jos siis olette vikoja löytäneet. Oletteko vaihtaneet tuotteen parempaan tai palauttaneet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kauluspaidan jossa oli nauha ja nappisysteemi jos käärii hihat. Toisessa ei ollutkaan napunreikää

Vierailija
2/9 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkujen (tai housujen) saumat on suurimmaksi osaksi ommeltu päin persettä. Eli sauma kiertyy vinoon kun housut laittaa päälle. En enää jaksa välittää, ostan vaikka näkisin jo kaupassa ko. vian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:26"]

Ostin kauluspaidan jossa oli nauha ja nappisysteemi jos käärii hihat. Toisessa ei ollutkaan napunreikää

[/quote]

Teitkö siihen itse napinreiän?

Ap

Vierailija
4/9 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:42"]Farkkujen (tai housujen) saumat on suurimmaksi osaksi ommeltu päin persettä. Eli sauma kiertyy vinoon kun housut laittaa päälle. En enää jaksa välittää, ostan vaikka näkisin jo kaupassa ko. vian.
[/quote]
Saumat päin persettä toimii farkuissa. ;)

Vierailija
5/9 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:26"]

[/quote]

Teitkö siihen itse napinreiän?

Ap
[/quote]

Ei kun palautin ja vaihdoin täydelliseen. Oon palauttanut myös kunhuomasin kotona reiän. En koskaan heitä kuittia pois heti

Vierailija
6/9 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:42"]Farkkujen (tai housujen) saumat on suurimmaksi osaksi ommeltu päin persettä. Eli sauma kiertyy vinoon kun housut laittaa päälle. En enää jaksa välittää, ostan vaikka näkisin jo kaupassa ko. vian.
[/quote]
Saumat päin persettä toimii farkuissa. ;)
[/quote] No , ei kyllä toimi !

Vierailija
7/9 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin vialliset kannan takaisin kauppaan

Vierailija
8/9 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:42"]Farkkujen (tai housujen) saumat on suurimmaksi osaksi ommeltu päin persettä. Eli sauma kiertyy vinoon kun housut laittaa päälle. En enää jaksa välittää, ostan vaikka näkisin jo kaupassa ko. vian. [/quote] Saumat päin persettä toimii farkuissa. ;)

[/quote]

Repesin :D (Tuon kommentin kirjoittanut)

Vierailija
9/9 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:49"]

Mä ainakin vialliset kannan takaisin kauppaan

[/quote]

Se on oikein. Huomenna minäkin menen hoitamaan tämän asian kuntoon.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme