Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini ei halua minun muuttavan 5 km kauemmas

Vierailija
01.04.2022 |

Olen siis 25v ja ainoa hänen läheinen. mitä tehdä?!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit mitä itse haluat, sitten tutkit onko se ristiriidassa sen kanssa mitä äitisi haluaa. Jos on, mietit kumman halujen mukaan elät.

Vierailija
2/15 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä muutat kuitenkin, äiti sopeutuu siihen jossain vaiheessa...

Vierailija
4/15 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt ainakin toi typerä välimerkkien raiskaaminen.

Vierailija
5/15 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus muutat. Olet aikuinen ja saat itse päättää

Vierailija
6/15 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini mielestä minun pitäisi asua samassa pienessä huoneessa kuin lapsenakin, enkä olisi saanut muuttaa kotoa pois ollenkaan. Enkä ole äitini ainoa läheinen.

Muutin kotoa yli 15 vuotta sitten, silti äitini vieläkin puhuu siitä, ettei minun olisi koskaan pitänyt muuttaa pois vanhempieni luota.

Vierailija
7/15 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukuistu ja elä omaa elämääsi.

Vierailija
8/15 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin mahdollisemman kauas.

Vierailija
9/15 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat just sinne minne haluat. Kyllä se äiti sopeutuu tilanteeseen.

10/15 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten muutin pois kotipaikkakunnalta ja äiti vieläkin kyselee, että enkö muuttaisi sinne takaisin. En. 😄 Enkä ole läheskään ainut läheinen. Äiteet vaan on sellaisia.

Vierailija
11/15 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat minne haluat. Äitisi on vielä työelämässä?

Kummallekin oma elämä.

Vierailija
12/15 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat minne haluat. Typerä kysymys.

Vierailija
13/15 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin äiti sanoi, että älä vielä muuta pois kotoa (olin 19), mutta kyllä vaan muutin ja puolen vuoden päästä 400 km:n päähän. Sanoin vaan, että sinne muutan ja hei hei. Hyvin on sopeutunut ja nyt 10 vuotta myöhemmin asun yli 500 km:n päässä.

Vierailija
14/15 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Muutama vuosi sitten muutin pois kotipaikkakunnalta ja äiti vieläkin kyselee, että enkö muuttaisi sinne takaisin. En. 😄 Enkä ole läheskään ainut läheinen. Äiteet vaan on sellaisia.

Apua, ehdotan aina aikuiselle tyttärelleni, että muuttaisi takaisin kotiin, kun sillä on ongelmia. Saisi asua täällä ilmaiseksi, ja hoitaa asiansa kuntoon. Ei kuulemma kelpaa.

Vierailija
15/15 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ei kaikki äidit ole tuollaisia vaikka omasi onkin. Minä rakastan lapsiani ihan hirveän paljon ja toivon heille hyvää, siksipä olen kannustanut heitä toteuttamaan unelmiaan. Kummankaan unelma ei ole muuttaa mahdollisimman lähelle meitä vaikka mielellään tulevat välillä käymään.

Aloittajan kannattaa miettiä mitä hän itse haluaa ja millaisen tulevaisuuden itselleen toivoo. Suunnitelma tavoitteisiin pääsemiseksi kannattaa tehdä. Jos se vaatii asumista maapallon toisella puolella, niin sitten sinne pitää mennä. Äiti voi elää omaa elämäänsä ja antaa lapselle tilaa.