kyllä kasvoihin tarvitaan muutakin kuin luut
Eräs nainen on pilannut ulkonäkönsä.
Laihtunut liikaa eikä enää ole sitä kauneutta jäljellä mitä ennen.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:21"]Mun mielestä juuri niin on kaunista. Pullamaisuus kasvoissa on rumaa. Kulmikkaat ja terävät piirteet on kaunista.
[/quote]
En nyt tarkoita pullamaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:21"]Mun mielestä juuri niin on kaunista. Pullamaisuus kasvoissa on rumaa. Kulmikkaat ja terävät piirteet on kaunista. [/quote] En nyt tarkoita pullamaisuutta.
[/quote]Mun mielestä kasvot on pullamaiset lähtökohtaisesti aina jos luustoa ei näy, tai esim leukalinjaa yms.
Pyöreät nuorekkaat kasvot ovat sekä miesten että naisten mieleen. Minua ei sinänsä haittaa kulmikkuus, mutta ällöttää ihan kylmiin väreisiin asti sellaiset kuoppiinsa uponneet kalansilmät, joita alipainoisilla usein näkee.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:28"]
Pyöreät nuorekkaat kasvot ovat sekä miesten että naisten mieleen. Minua ei sinänsä haittaa kulmikkuus, mutta ällöttää ihan kylmiin väreisiin asti sellaiset kuoppiinsa uponneet kalansilmät, joita alipainoisilla usein näkee.
[/quote]Ei kaikkien.
Kieltämättä mm. nahka, lihakset ja rustot ovat naamassa luiden lisäksi tarpeen. Kivempi silitellä ihoa kuin pääkalloa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:36"]
Kieltämättä mm. nahka, lihakset ja rustot ovat naamassa luiden lisäksi tarpeen. Kivempi silitellä ihoa kuin pääkalloa.
[/quote]Hehhee
Entä jos muuten hoikalla ja normaalikasvoisella onkin kaksoisleuka?
lihasta tarvitaan, luut ja nahat ei riitä.
ja tottakai ilman läskiä!
Jos kasvot on kauniit meikin kanssa tai ilman, niin kyllä seisoo! Painolla ei ole mitään väliä, tai miltä muulta muu vartalo näyttää.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:55"]
Jos kasvot on kauniit meikin kanssa tai ilman, niin kyllä seisoo! Painolla ei ole mitään väliä, tai miltä muulta muu vartalo näyttää.
[/quote]No enpä nyt tiiä. Mieluummin hyvä kroppa. Kehon kanssa sitä seksiä harrastetaan ei naaman.
Mun mielestä juuri niin on kaunista. Pullamaisuus kasvoissa on rumaa. Kulmikkaat ja terävät piirteet on kaunista.