Nopeasti apua!
Mistä saan osoitteen perusteella puhelinnumeron?
Olen niin vihainen niin vihainen!!!
Juuri olemme 4-vuotiaalle tytölle opettamistaan opettaneet ettei koskaan missään tilanteessa saa irvistellä toisille, selittäneet miten se laukkaa ja satuttaa toista ja nyt tytön olessa pihalla naapurin jästipää poika näytti tytölle kieltä!!
Miten opettaa omaa lasta kun toiset turmelee koko työn hetkessä??!!
Haluan pojan vanhemmat puhutteluun heti. Miten saan puhelinnumeron tietoon?
Tiedän missä kauhukakara asuu, mutten halua oven taakse mennä.
Auttakaa!!
Kommentit (8)
raukkis ei uskalla mennä puhumaan asiasta kasvotusten :D
et sinä voi määrätä sitä miten muut käyttäytyy, kyllä ne saa irvistellä niin paljon kuin haluaa. Jos heidän vanhemmat ei siihen puutu, niin ei voi mitään. Sun tehtäväsi on vaan kertoa OMALLE lapsellesi, että se mitä tämä toinen teki oli rumasti tehty ja niin SINÄ et saa tehdä.
Jos kerran tiedät missä siellä Porvoossa tämä kauhukakara asuu niin saat varmaan selville myös sukunimen.
Eikä kielen näyttäminen tee lapsesta keuhukakaraa. Opeta vaan omaa lastasi ihan hyvä lapsen kuitenkin huomata että kaikki ei toimi sääntöjen mukaan tässä maailmassa, mutta se ei tarkoita että hänen niin pitäisi tehdä.
saavat vanhemmat itse ottaa yhteyttä tänne päin!
Jos siinä edes kantaisivat vastuunsa kun lapsen kohdalla sitä ei tapahdu!!
ap
Miettisin, että olet porvoosta kotoisin tai muuten vain porvoilija.
Minulla on tapana sanoa lapselleni, että hän ei saa tehdä samaa, vaikka naapurin lapsi tekisikin.
Kun itse olen nähnyt naapurin lapsen jotain tekevän, olen käynyt sanomassa asiallisesti naapurin lapselle. En ole ollut vihainen, vaan kertonut asiani asiallisesti. Ainakaan vielä ei naapurit ole tulleet valittamaan.
Helpommalla pääset kun opetat homman vain omalle lapsellesi, ja kerrot hänelle, että on myös olemassa sellaisia huonostikäyttäytyviä lapsia jotka irvistelevät. Elämässä tulee aina vastaan lapsia/ihmisiä joita ei ole opetettu käyttäytymään, siitä ei pääse mihinkään. Et voi ottaa harteillesi myös naapurin lapsen kasvattamista - sinun tehtäväsi on saada oma lapsesi ymmärtämään, että HÄN tekee oikein ja toinen väärin. Silloin olet jo pitkällä.
Sellasta se elämä on. Kasvata sinä omaasi, äläkä puutu toisten kasvattamiseen tai kasvattamatta jättämiseen. Jos olet niin superkasvattaja, ettei omasi koskaan tee virheliikkeitä, niin etköhän onnistu nämä käytöstavat lapsellesi opettamaan, vaikka saisi huonoakin mallia joskus.