Nyt se tätä ei saisi sanoa ääneen -keskustelu takaisin
Kommentit (9)
Vihaan sitä, kun oikeasti hoikat/normaalipainoiset naiset alkavat itkemään mulle että "yhyy kun mä oon niin läski", vaikka todellisuudessa on läskistä kaukana.
Yli 50 sivua salattua kansantiedettä ja joku finninaama nutturapää menkkapäissään painaa deletenappia. Tekisi mieli sanoa pahasti.
Mainittiinko siellä pakolainen tai maahanmuuttaja xD
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:21"]Mainittiinko siellä pakolainen tai maahanmuuttaja xD
[/quote]
Kyllä, ainakin sellainen kommentti oli että "en halua suomeen enää yhtä ainuttakaan pakolaista".
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:17"]Vihaan sitä, kun oikeasti hoikat/normaalipainoiset naiset alkavat itkemään mulle että "yhyy kun mä oon niin läski", vaikka todellisuudessa on läskistä kaukana.
[/quote]
Hoikalla naisella on usein ylimääräistä samalla tavalla kuin lihavallakin. Ei tietenkään samassa mittakaavassa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:18"]Yli 50 sivua salattua kansantiedettä ja joku finninaama nutturapää menkkapäissään painaa deletenappia. Tekisi mieli sanoa pahasti.
[/quote]
Sä sanoit jo aiiiiiika pahasti.
Ei helvetti ole todellista. Miksi se poistettiin?!
Tulin tänne jatkamaan hauskoja keskusteluja. Kaikki oli poistettu. Tilalla jotain elämäm koululaisen apukoululaisten avauksia ja nikopetteri 12vee hommajonnen trollausyrityksiä. Hohoijaa, no menenpä sit vaikka naimaan tai kattomaan netflixiä.