missä vaihtaa setelit kolikoiksi tänään?
Tajusin mukavasti viimetipassa, että tarvitsisin vaihtorahaa huomiseksi. Olen menossa kirpputorille myymään tavaraa ja vaihtorahaa olisi hyvä olla mukana. Mutta missä ihmeessä voisin vaihtaa kun pankitkaan eivät enää ole auki. Kaupassa tietenkin voi maksaa isolla rahalla pienet ostokset, mutta voiko kassaneiti antaa pyytämällä pientä rahaa takaisin. 1 euron kolikoita mulla on jo monen kympin edestä, kun pienensin koneella, joita on peliautomaattien luona. Onko kenelläkään ideoita?
Kommentit (9)
Mulla on paljon tavaraa alle euron. Esimerkiksi varmaan 50kpl lasten vaatteita hinnoin 20-50 cnt. En oo onneksi mitään tainnut 5 centin välein hinnotella mut paljon on tavaraa alle euron. - Ap
Kysy kaverit läpi. Kaupassa olen myös pieniä määriä (jokunen euro), voinut pyytää pieninä kolikkoina. Mikään vaihtopalvelu kaupan kassa ei kuitenkaan ole.
Kaupasta toiseen pikkuostoksille? 50 min aikaa.
Osaako ihmiset varata yleensä pientä rahaa mukaan kirppareille, jossa myyjät myy itse tavaraa?
Lintsillä, Pankissa. Missä päin mahdat asua, jotta voi tietää minne neuvoa. Google tietää.
Vaihdoin omani viimeksi baarissa perjantai-iltana. Tukku seteleitä vaihtui näppärästi taskun pohjalla pyöriviksi kolikoiksi.
Vaikka tämä on myöhäistä, Olen joskus kun tarviin bussiin kolikoita niin pelikoneeseen laittanut 20e ja kolikkoina tullu loppurahat.
Kuule, et sinä mitään saa myytyä kirppiksellä, joten asia ratkaistu.
Toivottavasti ei ole jo myöhäistä, mutta Veikkauksen "peliluolien" yhteydessä on kolikonvaihtokone, josta saa setelillä tai kortilla halutun määrän kolikoita ulos. Ei saisi käyttää muuhun kuin pelaamiseen, mutta ketä kiinnostaa.
Hinnoittele tavarasi tasaeuroihin, niin et tarvitse pienempää vaihtorahaa.