Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hyvä ikä lopettaa kummilapsen muistamisen? 17v veti herneet nenään..

Vierailija
19.09.2015 |

17v päätti eilen sitten saada prinsessakohtauksen, koska unohdin sen synttärit. Hohhoijaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:52"]Mun kummi muistaa mua vieläkin, olen 27v. Tosin muistaminen on molemminpuolista. Lisäksi kummi lahjoo myös tytärtäni. Ja tyttären kanssa yhdessä mietitään synttäri ja joululahjaa, jotka tyttö itse antaa 'isokummille'.
[/quote]
Tämä olisi voinut olla minun kirjoittamani :D ikäkin täsmää. Ja samanlainen kummi aion olla omalle kummilapselleni.

Vierailija
2/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelu unohdustasi ja vie neiti vaikka myöhemmin elokuviin tai syömään kanssasi :) oma kummitätini muistaa mua myös,vaikka olen 20 mutta olen hänelle tärkeä ja hän minulle. Tällä hetkellä kummitätini on raskaana ja olen innolla mukana hänen odotuksessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aion muistaa kummityttöjäni kunnes minusta aika jättää. Nyt he ovat 20- ja 10-vuotiaat.

Vierailija
4/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konfirmaatioon asti, sitten 18v synttärit, valmistujaiset, häät yms.

Vierailija
5/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotislahja viimeisenä. Sen jälkeen vielä ylppärilahja ja häälahja.

Vierailija
6/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäri- ja joululahjat 10-vuotiaaksi asti. Sitten rippilahja, yo-lahja ja häälahja.

Vierailija
7/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripiltä kun pääsivät (pääsee) niin lopetin, valmistujaislahja sitten seuraavaksi.

Vierailija
8/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska kummi.. Ei mulla muuta.

Vierailija
9/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v

Vierailija
10/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v. Silloin kummilapsi ei ole enää lapsi.

Vierailija
11/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisestihan kummin velvollisuus loppuu rippikouluun, koska siihen asti kummin tehtävä on auttaa ja tukea lapsen kristillistä kasvatusta ja rippikoulussa nämä asiat opetetaan.

Vierailija
12/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kummini muistavat minua joka vuosi (vaikka olenkin jo 20v). Eihän sitä mitään kallista tarvitse ottaa ja voithan vaikka lahjan sijaan syntymäpäivänä viedä vaikka kahville tai syömään..tai no riippuu tietty kuinka läheisiä on. Itse olen erittäin läheisissä väleissä kummeihini ja omalle kummitytölleni aion olla täysin samanlainen iästä huolimatta :)

Vierailija
13/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lopettaisit suhteesi kummilapseesi? 'Mitä ylitsepääsemtöntä sinulle on toisen muistamisessa? En tarkoita päivämäärää vaan tapaa. 

Tuliko mieleesi, että tyttö on herkässä iässä ja saattaa juuri nyt tarvita turvallista aikuista tai pysyviä ihmisiä elämässään enemmän kuin koskaan

Vierailija
14/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummi muistaa mua vieläkin, olen 27v. Tosin muistaminen on molemminpuolista. Lisäksi kummi lahjoo myös tytärtäni. Ja tyttären kanssa yhdessä mietitään synttäri ja joululahjaa, jotka tyttö itse antaa 'isokummille'.

Vierailija
15/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippikoulu

Vierailija
16/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemaan se suhde loppuu. Minulla on ihanat kummi"lapset" vanhin nyt 26 ja oman poikani kummi. En enää lahjoja ostele mutta muistan kyllä synttärinä ja jouluna kortilla/tekstarilla.

Vierailija
17/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 17 ja jokainen kummi muistaa minua edelleen jouluisin ja synttäreinä. Mielestäni sanallinen muistaminen riittäisi aivan hyvin, mutta he haluavat itse antaa jotakin. En pyydä heiltä mitään enkä missään nimessä pahoittaisi mieltäni, jos lahjaa ei tule. Ei kummin tehtävä ole lahjoja kannella.

Vierailija
18/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pidetään kummini kanssa edelleen yhteyttä. Ei se mulle lahjoja ostele, mutta Facebookissa jutellaan ja ollaan sovittu, että käytäisiin siellä kyläilemässä joku kerta (muutti työn perässä monen sadan kilometrin päähän). Muistaa aina onnitella synttäripäivänä ja minäkin onnittelen häntä. On muuten ihana kummitäti!
N20

Vierailija
19/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivä- ja joululahjoja emme kummeiltamme enää rippikoulun jälkeen saaneet, valmistujaislahjat ja muut erityistilanteet toki huomioivat kuten muutkin. Kyllä silti saan aina hyvän joulun toivotukset ja syntymäpäiväonnittelut kummeilta.

Vierailija
20/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini kummit muistavat häntä edelleen vaikka äitikin 50+ ja kummit kohta 80 vuotiaita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi