Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6 viikossa -10kg!

Vierailija
19.09.2015 |

Juuri äsken kävin vaa´alla ja se näytti tasan 10 kiloo vähemmän, aika onnellinen olo!

Mä tein sen vaikka oli todella vaikeeta. Vihdoin myös opin kuin minun täytyy syyä etten liho taas takaisin.

Nyt näytän ihan hyvältä verrattuna lähtötilanteeseen, mutta! tää oli vasta 1/3.

Sitten alkaa seuraavan 10kg pudotus, jonka jälkeen näytän tosi tosi hyvältä. Sit vielä yksi 10kg jonka jälkeen näytän täydelliseltä! Mut nyt nautin tästä ekasta kympistä ja kun sain mahtuu yhet tosi kivat housut jalkaan :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:44"]Minäkin olen tuskaillut ylipainon kanssa. Olen kokeillut kaikenlaisia pikadieettejä joilla paino on nopeasti tippunut ja joka kerta tullut takaisin vaikka olen vannonut että se tällä kertaa nouse.

Mutta fakta on, että jos syö liian vähän tulee lopulta pakotti se himo syödä ja paljon. Varsinkin kun siihen on taipumusta.

Ainoa oikea tapa on se että tekee pienet muutokset. Minäkin aina väitin että voin syödä vain tosi vähän ja hiilareita enbainakaan juuri ollenkaan.

Olin kunnon jopo laihduttajan kunnes palkkasin kunnollisen pt.n tekemään minulle ruokavalion.
Sain jaksan syödä paljon erilaisia juttuja. Myös sitä perunaa ja pastaa.

Paino tippui vuodessa 20 kg mutta on oikeasti myös pysynyt poissa. Sen ruokavalion millä laihduttaa pitäisi olla juuri se sama millä myös jatkaa sitten kun tavoite paino on saavutettu.
[/quote]

Haha, sori kännyn tekemät korjaukset, esim jopo on jojo yms.

Vierailija
22/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden juonti perustuu aineenvaihdunnan ylläpitämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:45"]

20 puhut asiaa, ja niinhä se on! Mutta. Se ei nyt vaan sovi mulle. Olen aika pro jo tässä laihdutuksessani. Ja tiedän tasan kuinka laihdun parhaiten, ainoastaan huonosti on mennyt sitten kun laihdutus on loppu, eli takaisin lihonnut, koska palasin aina entisiin tapoihin, nyt en enää.

Pari vuotta sitten kävin salilla ja sainkin aikamoiset lihakset, jotka ei taho lähteä millään. Siksi kitukuuri käy, ei haittaa vaikka lihastakin lähtee. Ja toi sallittu herkuttelu, ei sovi mulle jolla on pahasti taipumusta ahmimiseen, mä rakastan mässäystä!!! suolasta ja makeaa, olen kuin alkkis, en voi ottaa yhtään tai sit lähtee lapasesta. Voi kun olisinkin normaalitapaus :D mutta pääasia on että vihdoin alan tuntemaan itseni tässä asiassa, ja tiedän miten mun pitää edetä tässä asiassa. Ap

[/quote]

Mutta mitä teet sen jälkeen, kun olet saavuttanut ihannepainosi? Elämä syöden yksitoikkoisesti ja aivan liian vähän ei kuulosta oikeasti siltä, että moni jaksaisi sellaisella elää pidemmän päälle. Ja onneksi niin! Se, että sekä kroppa että mieli alkavat raivokkaasti pistää hanttiin on vain merkki siitä, että juuri se kyseinen ruokavalio ei yksinkertaisesti ole sopiva.

Vierailija
24/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:24"]

Kiitos! Tosi huonosti, en ole ketään neuvomaan, mutta. Vähentämällä todella rajusti kaikkea. Olen laihduttanut elämäni aikana tosi paljon vaikka olen vasta 26v. Ja sen olen todennut että minä laihdun vasta tosi pienillä kaloreilla. Tänään olen syönyt vain 0,5kg raejuustoa, mutta siitä saan melkein jo päivän proteiini tarpeeni ja sillä jaksaa päivän.

Eilen söin pussillisen 300g lohipyöryköitä, joista saa sitä parasta rasvaa ja paljon proteiinia myös.

Joinain päivinä syön vain pussikeittoja. Sit yks päivä söin 2 kananmunaa, tomaatteja, 2 ruisleipää.

Hyvin vaihtelevasti, kaikenlaista kevyttä/terveellistä. Mulla ei maltti riitä hitaaseen painonpudotukseen, mutta nyt olen varma että viimeisen kerran laihutan, siitä pidän huolen. En enää jaksa tätä tän jälkeen. Ap

[/quote]

Jos luet tämän tekstin ulkopuolisen silmin, niin voitko oikeasti väittää fiksuksi syömiseksi sitä, että syöt koko päivän pussikeittoja, tai ateriaksi kokonaisen pussin pelkkiä kalapyöryköitä? Jos miellät tuon epäterveelliseksi, miksi tieten tahtoen haluat elää tuollaisella kuurilla, ja mitä hyvää se oikeasti tuo? Hetken laihuuden?

Vierailija
25/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, onnea! Miten teit sen? 

Vierailija
26/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Tosi huonosti, en ole ketään neuvomaan, mutta. Vähentämällä todella rajusti kaikkea. Olen laihduttanut elämäni aikana tosi paljon vaikka olen vasta 26v. Ja sen olen todennut että minä laihdun vasta tosi pienillä kaloreilla. Tänään olen syönyt vain 0,5kg raejuustoa, mutta siitä saan melkein jo päivän proteiini tarpeeni ja sillä jaksaa päivän.

Eilen söin pussillisen 300g lohipyöryköitä, joista saa sitä parasta rasvaa ja paljon proteiinia myös.

Joinain päivinä syön vain pussikeittoja. Sit yks päivä söin 2 kananmunaa, tomaatteja, 2 ruisleipää.

Hyvin vaihtelevasti, kaikenlaista kevyttä/terveellistä. Mulla ei maltti riitä hitaaseen painonpudotukseen, mutta nyt olen varma että viimeisen kerran laihutan, siitä pidän huolen. En enää jaksa tätä tän jälkeen. Ap

Vierailija
27/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtötilanne vaikuttaa paljon, josta tässä ei kerrottu.

jos painoa on vaikkapa 100-120kg, niin tuo 10kg/kuusi viikkoa on mitätön määrä.

Vierailija
28/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt aivan liian vähän. Laihdutuksen päätyttyä ja normaaliin terveelliseen ruokavalioon palattua, lihot kaikki korkoina takaisin.

Vierailija
29/29 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan ammattilaistenkin neuvoilla ja ohjeilla saa tuossa ajassa pienempikin henkilö vaikka 12 kg pois. Olen seurannut kolmea ihmistä jotka pääsivät tänä vuonna normaaliin kuntoon tiputtamalla yli 30 kg 3 kuukaudessa.

Kaikki riippuu jatkosta. Ammattilaiset neuvoo niissäkin kuinka herkutella ja miten syödä jatkossa kuitenkaan kitumatta. Kun tarpeeksi kauan toistaa hyviä neuvoja ja tottumuksia niin niistä tulee tapa! Ja lopulta huomaa ettei herkuttelukaan ole kiellettyä ja kaikkea ei edes tee mieli samoin..

Kannattaa kyllä suosia oikeita ammattilaisten ohjeita ellei nyt sitten itse ole erittäin perehtynyt näihin asioihin. Pitää tietää ruokavaliosta, makroista, ihmisen kehon toiminnasta jne ettei vaaranna terveyttään.

On kaksi tapaa toteuttaa dieettejä. Oikein ja väärin. Kun dieetti loppuu ja kilot tulee takaisin, se on oma syy koska on lipsuttu tai noudatettu jotakin vähäravinteista kitudieettiä. Itsekin sen olen kokenut ja sättinyt siitä itseäni kauan. Enää ei jaksa muhia itsesäälissä. Läskin alta löytyi ihminen ja itsetunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän