Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6 viikossa -10kg!

Vierailija
19.09.2015 |

Juuri äsken kävin vaa´alla ja se näytti tasan 10 kiloo vähemmän, aika onnellinen olo!

Mä tein sen vaikka oli todella vaikeeta. Vihdoin myös opin kuin minun täytyy syyä etten liho taas takaisin.

Nyt näytän ihan hyvältä verrattuna lähtötilanteeseen, mutta! tää oli vasta 1/3.

Sitten alkaa seuraavan 10kg pudotus, jonka jälkeen näytän tosi tosi hyvältä. Sit vielä yksi 10kg jonka jälkeen näytän täydelliseltä! Mut nyt nautin tästä ekasta kympistä ja kun sain mahtuu yhet tosi kivat housut jalkaan :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino oli 100kg. Tiedän kyllä tekeväni väärin, mutta samahan se on vaikka miten hitaasti laihdutat ni kilot palaa jos palaa entisiin syömistapoihin. Olen sen verran harjoitellut tätä laihdutusta, että minä itse tiedän nyt kilojen myös pysyvän poissa.

Aloitan myös kovemman lihaskuntoharjoittelun että sitten kilot pysyvät helpommin pois, ja voin pikkuhiljaa laihdutuksen jälkeen alkaa syömään normaalisti. Ap

Vierailija
2/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun itsekin saisi aikaseksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap liikkunut minkäverran? vai pelkllä syömiselläkö olet laihduttanut?

Vierailija
4/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vain sitten se, että "normaalisti" syöminen ei sisällä herkkuja, runsaasti vaaleaa vehnää ja muita tyhjiä hiilareita. Paljon kasviksia, marjoja, vähärasvaista lihaa, kalaa, pähkinöitä, joka aterialla iso keko salaattia ja vettä vettä vettä. Niin pysyy kilot pois!

Vierailija
5/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa aloin käymään salilla 3krt viikossa, ja lenkkeilin varmaan 4kertaa 1-2h lenkkejä. Paino tippui vähän, ja sit alkoi jopa nousemaan. Tiedän että parempi olisi laihtua treenaten, mut mun laihdutus into oli tyssätä siihen kun tein "kaikkeni" ja paino nousi. No sitten lopetin liikunnan ja johan alkoi kilot karista.

Totta se on että syömisellä se on suurin vaikutus laihtumiseen. Sit tosiaan kun olen lähempänä painotavoitetta ni aloitan taas liikunnan. Ap

Vierailija
6/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:06"]

Lähtöpaino oli 100kg. Tiedän kyllä tekeväni väärin, mutta samahan se on vaikka miten hitaasti laihdutat ni kilot palaa jos palaa entisiin syömistapoihin. Olen sen verran harjoitellut tätä laihdutusta, että minä itse tiedän nyt kilojen myös pysyvän poissa.

Aloitan myös kovemman lihaskuntoharjoittelun että sitten kilot pysyvät helpommin pois, ja voin pikkuhiljaa laihdutuksen jälkeen alkaa syömään normaalisti. Ap

[/quote]

Mistä tiedät kilojen pysyvän poissa laihdutuksen jälkeen?

Vierailija
7/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:12"]

Muista vain sitten se, että "normaalisti" syöminen ei sisällä herkkuja, runsaasti vaaleaa vehnää ja muita tyhjiä hiilareita. Paljon kasviksia, marjoja, vähärasvaista lihaa, kalaa, pähkinöitä, joka aterialla iso keko salaattia ja vettä vettä vettä. Niin pysyy kilot pois!

[/quote]

Tätä asiaa on vaikea sulattaa, että se on oikeasti luovuttava loppuelämäksi herkuista ja liian suurista annoksista, sillon tällön tietysti vois, varmaan yhtenä päivänä viikossa, mut mulle se ei riitä, mulle tulee vaan mahdoton himo muiksi päivikis, joten oltava täysin ilman. Ehkä se joskus helpottaa, mut tuskin, mulla on nimittäin ihan älytön ruokahalu. Ap

Vierailija
8/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ohis, mutta en tajua tuota veden suurkulutusta. Mihin se oikein perustuu? Oma argumenttini on verrattaen huono, joten lähteitä saa tarjota, mutta uskon kyllä vakaasti kehon kyllä ilmoittavan, jos janottaa (janoinen olo, päänsärky...)

Vierailija
9/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa aloin käymään salilla 3krt viikossa, ja lenkkeilin varmaan 4kertaa 1-2h lenkkejä. Paino tippui vähän, ja sit alkoi jopa nousemaan. Tiedän että parempi olisi laihtua treenaten, mut mun laihdutus into oli tyssätä siihen kun tein "kaikkeni" ja paino nousi. No sitten lopetin liikunnan ja johan alkoi kilot karista.

Totta se on että syömisellä se on suurin vaikutus laihtumiseen. Sit tosiaan kun olen lähempänä painotavoitetta ni aloitan taas liikunnan. Ap

[/quote]

Normaalia, että paino voi nousta kun aloittaa kuntoilun koska saat lihasta.

Vierailija
10/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vihdoin opit, kuinka pitää syödä? Aiotko sinä syödä jatkossakin yhtä sorttia per päivä vai mitä? Eikö fiksumpaa olisi syödä monipuolisesti pieniä annoksia? Ei tuollaisesta pikakuurista ole loppupeleissä kuin haittaa. Sinulla näyttää tuo jojoilu olevan tuttua jo valmiiksi.

Vierailija
11/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:17"]

[/quote]

Ohis, mutta en tajua tuota veden suurkulutusta. Mihin se oikein perustuu? Oma argumenttini on verrattaen huono, joten lähteitä saa tarjota, mutta uskon kyllä vakaasti kehon kyllä ilmoittavan, jos janottaa (janoinen olo, päänsärky...)

[/quote]

Vesi täyttää vatsaa, joten ei ole niin helposti nälkä. Itse tykkään juoda paljon vihreää teetä. Lämmin juoma tekee täyden olon, mutta loppupeleissä se on diureetti, joten neste ei varastoidu turvotukseksi. Vessassa toki saa juosta.

Vierailija
12/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:17"]

[/quote]

[/quote]

Ei se perustu yhtään mihinkään. Esim. ennen ruokaa ei pitäisi edes vettä juoda, koska se laimentaa mahahappoja. Näin ruuansulatus vaikeutuu eikä kaikki ravinteet imeydy.

Vierailija
13/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:19"]

Miten niin vihdoin opit, kuinka pitää syödä? Aiotko sinä syödä jatkossakin yhtä sorttia per päivä vai mitä? Eikö fiksumpaa olisi syödä monipuolisesti pieniä annoksia? Ei tuollaisesta pikakuurista ole loppupeleissä kuin haittaa. Sinulla näyttää tuo jojoilu olevan tuttua jo valmiiksi.

[/quote]

Nyt laihduttaessa teen väärin, mutta olen oppinut nyt sen että:

En voi syödä herkkuja kuin erityistilanteissa, eli tosi harvoin, voi elää ilmankin.

En voi, eikä tarvitse ottaa santsilautasta.

Olen tehnyt sen virheen aina että alan vanhoihin syömistapoihin, mutta nyt se iski että ei niin vaa voi, enkä enää varmasti halua näitä kiloja! tämä on liian tuttu tunne jo, mitta täynnä, tätä tuskailua kilojen kanssa. Itseään kun oppii tuntemaan ja on tehnyt tarpeeksi virheitä jossain asiassa, ni sitten vaa tietää varmaksi. Ap

Vierailija
14/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap! Minäkin olen laihtunut kymmenen kiloa, tosin kuudessa kuukaudessa eikä viikossa :D kuinkas pitkä olet? Ja oletko nainen? ja etkö syö lihaa ollenkaan?

Vierailija
15/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka malttisi ei hitaaseen painonpudotukseen riittäisikään (tiedän kyllä tunteen!), niin se on ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin nykyinen (vaikka sinulla olisikin paljon pudotettavaa, kymmenen kiloa runsaassa kuukaudessa on tosi kova tahti!). Näännytät itsesi ja ajat itsellesi tuota menoa sellaiset ruoanhimot, että lihot menettämäsi kilot takaisin ennätysajassa.

Anteeksi, en halua latistaa intoasi, kun olet saavuttanut kuitenkin tosi paljon! Mutta jatkoa ajatellen, kun olet nyt päässyt vauhtiin, voisi olla hyvä vähän fiilata ruokatottumuksiaan. Ruokarytmi, monipuolinen syöminen ja pienet annokset usein päivässä pitävät kyllä mieliteot kurissa. Ja sallivat myös herkuttelun, joten et taatusti ole tuomittu elämään joko täysin ilman herkkuja tai herkkujen kanssa ja monta kymmentä kiloa painavampana. Liikunta saattaa nostaa painoa hetkellisesti siksi, koska lihas painaa enemmän kuin läski, mutta se tasoittuu kyllä - ellei liikkuja sitten huijaa itseään palkitsemalla itseään isommilla ruoka-annoksilla ja runsaalla herkuttelulla. :)

Tämän sanon ihan siksi, koska olen kokenut tuon saman, ja itse asiassa kommentoinutkin aiheesta johonkin toiseen keskusteluun tämän päivän aikana. Tulokset olivat vain ja ainoastaan huonoja, ja pettymys suunnaton, kun lihoin kiloni tuplana takaisin.

Vierailija
16/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä 19! pääasia että laihduttaa, sama se kauanko kestää. Pituutta mulla on 177cm ja olen nainen. Mä vähän ajattelin alkaa syömään aika kasvispainoitteisesti. Koska olen lukenut siitä paljon terveysjuttuja, kuinka se on hyväksi ja jopa pidentäs elämään. Punasesta lihasta "luovun", mutta ei haittaa jos sitä on jossain.

Kalaa yritän syödä sen pari kertaa viikossa, ja kanaa on pakko välillä saada. Mut tosi hyvin mulle riittää kananmunat, raejuustot, rahkat jne.. Ap

Vierailija
17/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 puhut asiaa, ja niinhä se on! Mutta. Se ei nyt vaan sovi mulle. Olen aika pro jo tässä laihdutuksessani. Ja tiedän tasan kuinka laihdun parhaiten, ainoastaan huonosti on mennyt sitten kun laihdutus on loppu, eli takaisin lihonnut, koska palasin aina entisiin tapoihin, nyt en enää.

Pari vuotta sitten kävin salilla ja sainkin aikamoiset lihakset, jotka ei taho lähteä millään. Siksi kitukuuri käy, ei haittaa vaikka lihastakin lähtee. Ja toi sallittu herkuttelu, ei sovi mulle jolla on pahasti taipumusta ahmimiseen, mä rakastan mässäystä!!! suolasta ja makeaa, olen kuin alkkis, en voi ottaa yhtään tai sit lähtee lapasesta. Voi kun olisinkin normaalitapaus :D mutta pääasia on että vihdoin alan tuntemaan itseni tässä asiassa, ja tiedän miten mun pitää edetä tässä asiassa. Ap

Vierailija
18/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt varmaan alle 1000kcal ja laihtuisit silläkin melko nopeaa tahtia t. -4kg alle kolmessa viikossa 1000kcal päivässä eikä ees oo nälkä

Vierailija
19/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:45"]

20 puhut asiaa, ja niinhä se on! Mutta. Se ei nyt vaan sovi mulle. Olen aika pro jo tässä laihdutuksessani. Ja tiedän tasan kuinka laihdun parhaiten, ainoastaan huonosti on mennyt sitten kun laihdutus on loppu, eli takaisin lihonnut, koska palasin aina entisiin tapoihin, nyt en enää.

Pari vuotta sitten kävin salilla ja sainkin aikamoiset lihakset, jotka ei taho lähteä millään. Siksi kitukuuri käy, ei haittaa vaikka lihastakin lähtee. Ja toi sallittu herkuttelu, ei sovi mulle jolla on pahasti taipumusta ahmimiseen, mä rakastan mässäystä!!! suolasta ja makeaa, olen kuin alkkis, en voi ottaa yhtään tai sit lähtee lapasesta. Voi kun olisinkin normaalitapaus :D mutta pääasia on että vihdoin alan tuntemaan itseni tässä asiassa, ja tiedän miten mun pitää edetä tässä asiassa. Ap

[/quote]

Jos syöt monipuolisesti ja terveellisesti ja tarpeeksi pieniä annoksia, niin et pysty enää mässäilemään. Mahalaukku kyllä pienenee, kun sitä ei turhaan venyttele ja oikeanlainen ruoka pitää kylläisenä. Se mässäilyhimo syntyy, kun energiat on alhaalla ja se venynyt vatsa vetää mitä tahansa. Voin luvata sulle, ettei onnistu, jos verensokeri pysyy tasaisena ja virkeystaso hyvänä. Varmana alkaa ällöttää herkut kohtuullisen määrän jälkeen. Pitää vaan älytä kuunnella sitä kroppaansa ja ällötyksen tunnetta, eikä vetää övereitä tavan vuoksi. 

Vierailija
20/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tuskaillut ylipainon kanssa. Olen kokeillut kaikenlaisia pikadieettejä joilla paino on nopeasti tippunut ja joka kerta tullut takaisin vaikka olen vannonut että se tällä kertaa nouse.

Mutta fakta on, että jos syö liian vähän tulee lopulta pakotti se himo syödä ja paljon. Varsinkin kun siihen on taipumusta.

Ainoa oikea tapa on se että tekee pienet muutokset. Minäkin aina väitin että voin syödä vain tosi vähän ja hiilareita enbainakaan juuri ollenkaan.

Olin kunnon jopo laihduttajan kunnes palkkasin kunnollisen pt.n tekemään minulle ruokavalion.
Sain jaksan syödä paljon erilaisia juttuja. Myös sitä perunaa ja pastaa.

Paino tippui vuodessa 20 kg mutta on oikeasti myös pysynyt poissa. Sen ruokavalion millä laihduttaa pitäisi olla juuri se sama millä myös jatkaa sitten kun tavoite paino on saavutettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän