Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mainoslehtisten jakaminen työnä

Vierailija
01.04.2022 |

Onko kokemuksia? Hyvät ja huonot puolet?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen työn kaksi ainoaa hyvää puolta ovat 1) saa liikuntaa 2) voi sanoa tehneensä töitä kun hakee seuraavaa työpaikkaa.

Ja taukoja voi pitää miten haluaa.

Vierailija
22/28 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostenjakaja kirjoitti:

Olen mainoslehtien jakaja. Jaan mainoksia 3x viikossa. Jakokierros 3h. Palkka brutto 2600€/kk netto 2100€/kk. Pärjään kun sinkku. Tyytyväinen palkkaani.

Missä saa noin isoa palkkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa hommaa kyllä ja korvaus vaatimaton. 

Vierailija
24/28 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mainoslehtien jakaja. Jaan mainoksia 3x viikossa. Jakokierros 3h. Palkka brutto 2600€/kk netto 2100€/kk. Pärjään kun sinkku. Tyytyväinen palkkaani.

Mainoksia jakamalla saan palkan. Välillä teen toista työtä eri alan josta saan brutto 3500€/kk ja netto 2700€/kk.

Vierailija
25/28 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niputtamisessa menee kauan ja niska ja selkä jumittuu. Mainokset painaa hirveesti, joutuu hakemaan aina lisää, kun ei kärryyn mahdu kuin ehkä kymmenesosa kerralla. Yksin ei onnistu mitenkään, jos on iso alue. Mun lapset jakoivat 13 vuotta yhteensä ja me vanhemmat autettiin aina työpäivän jälkeen.

Vierailija
26/28 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllä rikastuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainoksia jakamalla saan palkan. Välillä teen toista työtä eri alan josta saan brutto 3500€/kk ja netto 2700€/kk.

Toisista töistä ei kysytty.

Mistä saa noin ison palkan mainoksia jakamalla?

Vierailija
27/28 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostenjakaminen on jotenkin symppis työ <3   Tuli lapsena tehtyä ja nostan hattua jokaiselle, joka tuolla tavalla ahkeroimalla leipää pöytään hankkii.

Vierailija
28/28 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan mainostenjakajia, jos jaksavat oikeasti jakaa ne perille asti, eikä vaikka heittää portaille tms. Itse tykkään lukea mainokset, mutta joskus niitä ei tule ollenkaan ja kerran oli vain nakattu rapun portaille.