Mainoslehtisten jakaminen työnä
Kommentit (28)
Mainostenjakaja kirjoitti:
Olen mainoslehtien jakaja. Jaan mainoksia 3x viikossa. Jakokierros 3h. Palkka brutto 2600€/kk netto 2100€/kk. Pärjään kun sinkku. Tyytyväinen palkkaani.
Missä saa noin isoa palkkaa?
Rankkaa hommaa kyllä ja korvaus vaatimaton.
Vierailija kirjoitti:
Olen mainoslehtien jakaja. Jaan mainoksia 3x viikossa. Jakokierros 3h. Palkka brutto 2600€/kk netto 2100€/kk. Pärjään kun sinkku. Tyytyväinen palkkaani.
Mainoksia jakamalla saan palkan. Välillä teen toista työtä eri alan josta saan brutto 3500€/kk ja netto 2700€/kk.
Niputtamisessa menee kauan ja niska ja selkä jumittuu. Mainokset painaa hirveesti, joutuu hakemaan aina lisää, kun ei kärryyn mahdu kuin ehkä kymmenesosa kerralla. Yksin ei onnistu mitenkään, jos on iso alue. Mun lapset jakoivat 13 vuotta yhteensä ja me vanhemmat autettiin aina työpäivän jälkeen.
Työllä rikastuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksia jakamalla saan palkan. Välillä teen toista työtä eri alan josta saan brutto 3500€/kk ja netto 2700€/kk.
Toisista töistä ei kysytty.
Mistä saa noin ison palkan mainoksia jakamalla?
Mainostenjakaminen on jotenkin symppis työ <3 Tuli lapsena tehtyä ja nostan hattua jokaiselle, joka tuolla tavalla ahkeroimalla leipää pöytään hankkii.
Arvostan mainostenjakajia, jos jaksavat oikeasti jakaa ne perille asti, eikä vaikka heittää portaille tms. Itse tykkään lukea mainokset, mutta joskus niitä ei tule ollenkaan ja kerran oli vain nakattu rapun portaille.
Ja taukoja voi pitää miten haluaa.