Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan vähän hämillään olen

Vierailija
01.04.2022 |

Pakko kertoa alkuun minun ja mieheni ikä koska jokainen kuvittelee meidän olevan teinejä. Olemme 40 ja 45 vuotiaita ja 8 vuotta naimisissa.

Mieheni on harrastanut jo useita kuukausia sellaista että joka kerta kun joku naispuolinen henkilö hänelle soittaa, olkoon mikä viranomainen hyvänsä, hän alkaa puhelun päätteeksi huutaa minulle pää punaisena jostain ihan tyhjästä. Syynä olkoon vaikka verhojen asento. Olen koittanut katsoa hänestä pois päin, olla hiljaa ja vaikka mitä mutta mikään ei auta. Olen alkanut jo pelkäämään tuntemattomia puheluita koska jos sieltä soittaa vaikka joku naispuolinen lääkäri niin hän alkaa riehumaan. Meillä ei ole mitään mustasukkaisuus/pettämis taustaa. Kerran meinasin juosta ovesta ulos pakoon sitä tulevaa huutamista kun kuulin että joku virkailija kelasta soitti. Kyseessä oli kova pakkanen ulkona enkä olisi ehtinyt pukeutua joten sain kuunnella taas sitä huutamista.

Kyseessä ei ole myöskään se että puheluiden asiasisältö olisi epämiellyttävä. Ihan sama kuka soittaa, mutta jos kyseessä on nainen niin helvetti on valloillaan.

Mitä tämä on??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä että hän on ruvennut pitämään minua ihan pellenään. Valehtelee päin naamaa aivan älyttömyyksiä eikä piittaa minusta ollenkaan. Ei nuku vieressäni eikä koske pitkällä tikullakaan. Ulkonäköni on parantunut siitä kun tavattiin, eli ei mitään sellaista. Toista naista hänellä ei ole. Homoko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi