Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyykö täältä muita konservatiiveja?

Vierailija
01.04.2022 |

Etenkin arvokonservatiiveja? Nykyään on niin vaikea löytää samanmielisiä ihmisiä keskustelun kautta. Vaikka en tuomitse muita, huomaan että edustan usein yksin kristillisiä arvoja ja tulen sen vuoksi tuomituksi, tai ainakin haastetuksi.

Työpaikan kahvipöytäkeskusteluissa olen usein hiljaa, sillä minulla ei ole paljoa sanottavaa kun muut puhuvat ryyppyreissuistaan tai seksistä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) Jos olet konservatiivi, niin haluatko rajoittaa liberaalien valintoja joita he tekevät omassa elämässään

b) Jos olet liberaali, niin haluatko rajoittaa konservatiivien valintoja joita he tekevät omassa elämässään.

Jos kohdassa a haluat rajoittaa liberaalien tekemisiä, niin sairauksia on monenlaisia - tällainen konservatismi on eräs esimerkki.

Jos taas liberaalina kohdassa b haluat rajoittaa konservatiivien tekemisiä, niin sairauksia on monenlaisia - esimerkiksi se että sanoo itseään liberaaliksi vaikka ei ole.

Omat periaatteeni ovat melko yksinkertaisia loppujen lopuksi:

- Toisten asioihin ei tarvitse puuttua, ja heidänkään ei tarvitse puuttua minun asioihini.

- Ylläolevaa ei voi soveltaa lapsiin (esim. uskonto ja muut sellaiset asiat jotka ehkä kuuluvat "kasvatuksellisiin" seikkoihin).

Kyllä minä haluan estää esimerkiksi murrhat, ja haluan rajoittaa murrrrhaajien laillista oikeutta murrrhata. tässä vastaus a kysymykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla