Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietitkö, mitä muut ajattelevat, kun viet roskat?

Vierailija
01.04.2022 |

Tuli mieleen siitä, kun joku sanoi, että ahdistaa viedä roskat.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hellevattia. Vieläkö pitäisi miettiä roskia. Mikäli minulle ränklättäisi joku roskien määrästä niin saisi kyllä kuulla yhtä ja toista. Vien roskat heti pois, en voi sietää nurkissa pahvilootia enkä mitään muutakaan roskaa. Biojätteet menevät ok-talossani kompostiin. Eilen vein kaksi kertaa autolla isoja säkkejä keräyspisteeseen kun siivoan kellaria. Naapuri ihaili ahkeruuttani ja auttoi kantamaan autoon säkkejä. 

Vierailija
22/34 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nyt etenkin kun tuolla on mummontappoliukkaat ja koitan tasapainoilla normaalin näköisenä roskieni kanssa. Ikkunoissa yleisöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan mieti. Meillä oli jokin aika sitten eräs kerrostalokyttä, joka oli hankkinut pitkän seipään, jolla sörkki roskapusseja ja kyttäsi, lajitellaanko varmasti jätteet oikein. Nyt on onneksi muuttanut toisaalle. 

Vierailija
24/34 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti, siis sitä, "mitä muut ajattelevat, jos vien roskia. Ennen, tai joskus kauan sitten se ehkä kävi mielessä. Nykyisin ei juuri koskaan. Roskien vienti kuuluu yksiin pakollisiin kotitöihin, jotka on tehtävä. Riippuu myös siitä, minne niitä vie, ja miten kaukana se jätteidenkeräyspaikka on, ja näkevätkö muut sen homman viemisen. Miksi sitä muuten pitäisi miettiä, tai vaivautua moisesta? Ei ole sen arvoista, että siihen kannattaa tuhlata omaa aikaansa ja energiaansa enempää.

Vierailija
25/34 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koska aika usein miehen entinen tyttöystävä katsoo ikkunasta, väkisinkin puskee tunne tarkkailun alla olemisesta ja mitä päätelmiä tekee näkemästään.

Vierailija
26/34 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien kirkkaanpinkissä pussissa että piristäisi naapureita

Vierailija
27/34 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä koska aika usein miehen entinen tyttöystävä katsoo ikkunasta, väkisinkin puskee tunne tarkkailun alla olemisesta ja mitä päätelmiä tekee näkemästään.

Mies joutuu hankkimaan paksut valoverhot, ettei exä näe sisälle.

Vierailija
28/34 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, koska en jaksa lajitella yhden taloudessa erikseen esim. biojätteitä kun sitä ei hirveästi kerry kun syön arkisin vain työpaikalla, enkä syö esim. hedelmiä juuri koskaan ja vihanneksiakin vain viikonloppuisin. Epäilen että joku kyttää että minkänäköisen roskapussin roskikseen vien ja käy jossain vaiheessa tonkimassa sitä.

Vierailija
29/34 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivon usein ettei kukaan satu paikalle. Aika epätodennäköistä se kyllä on, kun roskis on omani ja kaukana naapureista, mutta onhan noita koiranpaskattajia toisten pihateillä ja maajusseja menossa pelloille.

Vierailija
30/34 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laijttelen roskan .Kun vien ne roska katos: En todellakaan mieti mitä muut ajatelevat? Siellä saattaa joku olla? Kohteliaasti tervehdin vaikka en tunne! Jos hän jotain puhuu ,tai arvostelee talossamme asukaita tai viereisessä talossa.En ota kantaa ja lähden pois sanoen: Minulla on hieman kiire,hei hei!

Vierailija
31/34 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin arkipäiväisestäkin asiasta kuin roskien vieminen on saatu aikaan moinen pakkomielle ja ahdistus? Miten hitossa ketään voisi edes kiinnostaa jonkun random naapurin roskapussit? Ja jos kiinnostaa niin se naapuri siinä on kajahtanut, ei roskien viejä. Eikä kajahtaneitten mielipiteistä kukaan piittaa.

Tää on nyt semmoinen asia josta voi aidosti sanoa että Suomi on maailman ainoa maa jossa tuollaista vatvotaan.

Vierailija
32/34 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin arkipäiväisestäkin asiasta kuin roskien vieminen on saatu aikaan moinen pakkomielle ja ahdistus? Miten hitossa ketään voisi edes kiinnostaa jonkun random naapurin roskapussit? Ja jos kiinnostaa niin se naapuri siinä on kajahtanut, ei roskien viejä. Eikä kajahtaneitten mielipiteistä kukaan piittaa.

Tää on nyt semmoinen asia josta voi aidosti sanoa että Suomi on maailman ainoa maa jossa tuollaista vatvotaan.

Kun asuin porukoilla, joku nainen kyttäs ikkunasta kun vei roskia. 

Vierailija
33/34 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen talomme roskispoliisi ja saan aina verenpainetta huolimattomien naapureiden vuoksi. Meillä on erikseen laatikot sekajätteille, biojätteille, metalleille, lasille, pakkauspahville, sanomalehdille ja muovipakkauksille.

Ei vain toimi urpojen takia. Minun omaa toimintaani saa katsoa vaikka kiikarilla :D

Vierailija
34/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen talomme roskispoliisi ja saan aina verenpainetta huolimattomien naapureiden vuoksi. Meillä on erikseen laatikot sekajätteille, biojätteille, metalleille, lasille, pakkauspahville, sanomalehdille ja muovipakkauksille.

Ei vain toimi urpojen takia. Minun omaa toimintaani saa katsoa vaikka kiikarilla :D

Vien illalla myöhään roskat niin et kyllä näe mitä viedään. Kyttää vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi