Ongelma miehen laukeamisessa...ihan uusi.
Eli normisti jokapäivä seksiä ja lhes aina mies saanut. Nyt kolmas päivä eikä mitää..kovasti paljon on liihottunut, eilenkin naitiin kolme kertaa lisäksi suuhoidot ja muu, mutta ei. Tänään taas sama, ei millään, hypännyt monta kertaa, ja lisäksi annoin pitemmään käsi suuhoidon eikä vaan, vaikka sanoi olevansa viittä vaille! Nyt hermostun itsekin..sanoi että nyt kai joku henkinen lukko. Aamulla lähtee päiväksi pois, ja sanoi että aamulla aikasin on saatava. Apua.
Kommentit (15)
Todennäköisesti mennyt korvien väliin että pitäisi laueta, ja mitä enemmän sitä miettii niin sitä vaikeammaksi se menee.
Pitäkää pari päivää taukoa, tai sit vain nauttikaa seksistä ilman orgasmikeskeisyyttä.
Kunhan saa kerran lauettua, niin sitten se varmasti siitä helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole kone. Ei mulla muuta.
En niin ajatellutkaan. Lähinnä mietein, miten voisin miestäni auttaa. Ollava avnah pariskunta, mutta hyvin kovasti seksiä haluavia ja harrastavia. Meille iso juttu.
Siis miksi miehen pitäisi väkisin laueta? Laukeakaako kun laukeaa. Yhdynnän voi lopettaa myös naisen laukeamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi miehen pitäisi väkisin laueta? Laukeakaako kun laukeaa. Yhdynnän voi lopettaa myös naisen laukeamiseen.
Toki, ja seksiä on muukin kuin yhdyntä.
Jaaha, että tämmöinen aloitus tällä kertaa... että vanhempi pariskunta, ja ihanaa seksiä ihanjokapäivä, eilenkin kolmesti. Ei vaan kuti lähde mieheltä vaikka yleensä lähtee... Arvattavasti on seksikin oikeanlaista, eikä vääränlaista pimppiin panemalla tehtyä... Joo-o. Vanhaa tuttua porvoolaista koota ja hoota.
Olisiko syy siinä että olet meikannut hieman huolimattomasti? Tai ruoan maustaminen ei ole ollut kohdallaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, ja seksiä on muukin kuin yhdyntä.
No joillekin naisille se yhdyntä on se juttu, joten ei aina tartte odottaa, että mies laukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole kone. Ei mulla muuta.
En niin ajatellutkaan. Lähinnä mietein, miten voisin miestäni auttaa. Ollava avnah pariskunta, mutta hyvin kovasti seksiä haluavia ja harrastavia. Meille iso juttu.
Niin mutta kun kukaan ei pysy ikinuorena panokoneena loputtomiin, kyllä se ikä jossain kohtaa tulee vastaan kenelle tahansa. Jos ei saa irti orgasmia joka päivä, niin mitä sen väliä? Antaa tulla silloin kun on tulollaan, ja muina päivinä nautiskelee muuten vaan.
Minä olen päälle viisikymppinen ja olen oppinut ihan tykkäämään pelkästä kiihottuneesta olotilasta ilman laukeamisen pakkoa. Lähes joka päivä itseäni kiihottelen lähellekin orgasmia (kuten itse asiassa juuri nytkin saunan päälle) mutta loppuun asti en mene kuin kerran viikossa vaimon kanssa ja kerran tai pari omin käsin. Jokapäiväinen orgasmi alkaisi mulle maistua puulta ehkä kolmantena päivänä.
Kyllä sitä kannattaisi olla itselleen armollinen ja mennä ihan vaan sen mukaan, millainen päivä nyt sattuu olemaan. Kaikki me vanhetaan, jopa tekin.
Ei väkisin tietenkään. Mutta kun hän nyt oli hiukan hermona, vaikka kuink a oli kiihottunut. No jospa aamulla. Yleensä aina onnistuu.. Hän jo laittoi herätyskellon soimaan.
Vetäkää pidempi sessio ja ennenkaikkea funtsikaa miten saa sen yliyrittämisen pois. Pidemmässä sessiossa siis vähän intervallihenkeä ja kunnon alkulämmöt. Sä päällä (vaikkapa ilman penetraatiota alkuun), puhu kivoja, kiusoittele (katse, itsensä koskettelu), nautinnon ääniä, hellää hyväilyä. Välillä sitten kunnon takomista jos teillä sellainen on tapana.
No onnistuihan se nyt aamulla, joten ei jääyt päälle, vaikka olikin kiire lähtöön.
Eikö kellään miehellä ole ollut tällaista?