Mitä mieltä, jos naapurin pappa kehuu kasvojasi kauniiksi?
Kommentit (35)
Tuttua, kyllähän ne vanhat patut kehuu kuulis nuoremmiltakin kehuja.
Jaa. Asuessani ulkomailla aiemmin tuli kaupassa varmaan yli 80-vuotias pappa kommentoimaan. Que guapa, sanoi. Minusta sé oli vain hauskaa.
Potkase varmuudeksi napakasti haaroväliin seuraavan kerran niin loppuu moiset ällötykset.
Ihan mukavaa olisi 😇 harvoin saan kehuja ulkonäöstäni.
N31
Anna sille pimpslooraa. jää hyvät muistot kun on jo melkein rajan toisella puolella muutenkin.
Miksi niiden pitäisi kommentoida ulkonäköä? Miksi maailma on niin ulkonäkökeskeinen? Minua ärsyttää kum jatkuvasti pitää kommentoida ulkonäköä!
Eivät ne sanoisi niin yli nelikymppiselle. Eli varmaan kaksikymppiselle mielin kielin? Mikähän sen tarkoitus on, viaton vai iskee.
Minua naapurin vanha mies sanoi komeaksi pojaksi kun olin parikymppinen. Lämmittää mieltä vieläkin.
M 41.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne sanoisi niin yli nelikymppiselle. Eli varmaan kaksikymppiselle mielin kielin? Mikähän sen tarkoitus on, viaton vai iskee.
Olen 45. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minua naapurin vanha mies sanoi komeaksi pojaksi kun olin parikymppinen. Lämmittää mieltä vieläkin.
M 41.
Aika rietasta.
Papparainen on nähnyt paljon kasvoja ja erottaa kauniit kasvot, ole imarreltu. Ainakin siihen saakka kunnes selviää papparaisen olevan jo lähes sokea.
Näin kävi itselleni ja kiitin kohteliaasti.
Kauniisti sanottu iäkkäältä herrasmieheltä.
Oliko tuo pappa töissä Olympiakomiteassa?
Joo ällöttäviä nuo vanhat paapat. Prismassa tai enemmänkin cittarissa ne istuu niillä penkeillä ja arvostelevat ohi käveleviä naisia suureen ääneen. Löytyy puliukkoa ja sitten näitä vanhuksia.
Ennen vanhaan oli tapana kommentoida ulkonäköä. Nykyään sitä pidetään epäkohteliaana.
Tuollaisesta ei Suomessa ole pelkoa.
Perinteisesti naiset kohtelevat rumia pervoina ja komeita miellyttävinä. Niinpä kyllä tekee miehetkin, tosin rumat naiset eivät pervoja, vaan vastenmielisiä. Onko se sitten sama, ei taida tässä tapauksessa olla.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisesta ei Suomessa ole pelkoa.
Tapahtui Suomessa. Ap
Kiitän kohteliaisuudesta.