Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon vaihdevuodet

Vierailija
01.04.2022 |

Voiko joku kertoa mulle kauanko naisen vaihdevuodet kestää? Mä en herra jeesus kestä enää mun vaimon vaihdevuosia. Se saa yhtäkkisiä kiukkukohtauksia, mielipide vaihtuu lennossa. Milloin haluaakin yhtäkkiä jättää mut, milloin sanoo rakastavansa. Tai on vihainen ja hetken päästä nauraa ja on hyvällä tuulella. Teen ruoat päivittäin hänelle, myös töihin mukaan. Yritän siivota parhaani mukaan. Pakko pysyä koko ajan varpaillaan ettei tee mitään väärin.

Kerron rakastavani, hieron jalat, selät ja kaikki. Ja rakastan perkele sentään, mutta kertokaa milloin nuo vaihdevuodet loppuu! Hän itse ei usko, että hänellä ne on, vaikka viisikymppinen on.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole ole vaihdevuosista vaan persoonasta. Ei tule muuttumaan parempaan joten kannattaa miettiä mihin haluat lopun ikäsi tuhlata.

Vierailija
2/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ne kestää yli seitsemänkymppiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostu lehtijutuista, joissa kerrotaan estrogeenikorvaustuotteista ja muista vaihdevuosia helpottavista asioista. Ota näistä selvää. Jos vaimo katsoo että mitä ihmettä sinä luet, niin sanot että nämä on mielenkiintoisia. Ilman että syytät sitä vaimoa että kun sää oot tommonen.

Vierailija
4/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala katselemaan kuusi- tai seitsenkymppisiä naisia.

5/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäisit varmaan googlaamalla luotettavaa tietoa vaihdevuosista. Vastaan nyt vain omalla kokemuksellani. Olen 67-v. nainen. Minulla vaihdevuodet kestivät iässä 47 - 51 eli n. 4 vuotta. Tosin ei vaikuttanut mitenkään mielialaan. Ainoa merkki oli kuumat aallot. Onko vaimollasi niitä? Valittaako että yhtäkkiä tuli kauhean kuuma ilman näkyvää syytä? Ettei vain olisikin kysymys jostain muusta. Jonkin aineen puutos voi vaikuttaa käytökseenkin. Googlaa, googlaa... 

Lycka till!

Vierailija
6/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisinko sanoa, kuten täällä niin monet naiset sanovat (kun kyse on hankalista miehistä): JÄTÄ SE SIKA.

Olen nainen ja 55.

Anna selvät vaihtoehdot: joko on ihmisiksi tai liittonne päättyy! Eikä sinun tarvitse ottaa selvää mistään estrogeenin tai hiton minkä muun korvauksesta, vaan hänen!

Vierailija
7/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vaihdevuodet kestää lopun elämän, ei se estrogeeni naiseen enää takaisin tule, mutta sitä saa kyllä tuubista lisää.

Vierailija
8/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vaimollasi on aina ollut PMS-taipumus ja nyt estrogeenin vähennettyä se ilmenee noin pahasti. Mitään tyypillistä käytöstä tuo ei kyllä ole.

Vierailija
9/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla on ollut siinä tapauksessa aina vaihdevuodet. Mites se miesten andropaussi?

Vierailija
10/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gear year !

Vierailija
11/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon vaihdevuodet helpottivat kun ostettiin automaattivaihteinen auto.

Vierailija
12/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa keskimäärin 29 vuotiaana ja kestää +75 vuotiaaksi.

Vierailija
13/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi hakea estrogeeni korvaus hoito niin se helpottaisi vaihdevuosi ongelmiin mutta luonnevikaan se ei auta jos on paha luonne. Minä en saa tuollaista hierontaa ollenkaan ja olisin onnellinen jos saisin. Minä teen ruuat ja  passaan miestäni parhaani mukaan ja minulla on estrogeeni korvaushoito vaihdevuosi ongelmiin eikä tule sellaisia kiukunpuuskia kuten sitä ennen kun estrogeeni alkoi vähenemään. Ensin oli vahvemmat pillerit ja lopussa käytän miedompia laastareita niin pitkään kun on tarvista. 

Vierailija
14/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 1966. Minä kuumoittelen vain mutten miestäni piinaa, ollaan olut vuodesta 1984 yhdessä ja naitiin viimeksi viikko sitten. Hiukan kipeää teki vaikka rasvasin mutta menee niin tiukaksi kun poistettu kohtu ja niin mutta mies tykkää. Ei kannatta huonoa ihmistä enää kuunnella kun kohta sotakin alkaa, nauti.

Vierailija
15/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on nyt menopaussi. Jalka on paketissa kun liukastuin, niin on menot nyt paussilla.

Vierailija
16/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäinen vanha nainen on kamalin mitä maailmassa vaan voi olla niin että minä en asuisi sellaisen kanssa päivääkään enää ja tiedän kun äitini alkoi sekoamaan kun vielä asuin kotona. Hänelle tuli niin kamalat vaihdevuodet että tuli työpaikallenikin itkemään kun tuli niin kamala ikävä ja vaivoja piti valittaa jollekkin. Sitten tuli kamalat laskut kun hän juoksi koko ajan gynellä tarkistuttamassa alapäätään eikä se ole ihan halpaa lystiä. Ja kaikkea muutakin epänormaalia mitä en tässä ala kertomaan. Yleensä ne pahimmat vaihdevuodet kestää n. 60v saakka mutta ovat ihan yksilöllisiä niin että saattaa kestää pidempäänkin. Tuommoisiin voimakkaisiin mielialan muutoksiin pitäisi ehdottomasti hakea estrogeeni korvaushoito eikä laittaa koko lähipiiriään kärsimään sillä se on järkyttävän itsekästä. Miehellenikin tuli vaihdevuodet ja hän alkoi kiroamaan ja huutamaan voimakkaasti heti jostain ihan pikkuasiasta. Pidin vähän puhuttelua ja ostettiin kaikki vitamiinit jos ne vähän helpottaisivat ja kyllä helpotti. 

Vierailija
17/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on nyt menopaussi. Jalka on paketissa kun liukastuin, niin on menot nyt paussilla.

Ei kannata vitsailla menopaussista ennen kuin se todellakin tulee omalle kohdalleen. 

Vierailija
18/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on vaikeaa, niin ajattelepa, mitä vaimosi joutuu kestämään.

Vierailija
19/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi hakea estrogeeni korvaus hoito niin se helpottaisi vaihdevuosi ongelmiin mutta luonnevikaan se ei auta jos on paha luonne. Minä en saa tuollaista hierontaa ollenkaan ja olisin onnellinen jos saisin. Minä teen ruuat ja  passaan miestäni parhaani mukaan ja minulla on estrogeeni korvaushoito vaihdevuosi ongelmiin eikä tule sellaisia kiukunpuuskia kuten sitä ennen kun estrogeeni alkoi vähenemään. Ensin oli vahvemmat pillerit ja lopussa käytän miedompia laastareita niin pitkään kun on tarvista. 

Yritätkö tahallasi ärsyttää meitä???

Vierailija
20/39 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni alkoi 40+ ja oli laastari todella kauan. Silti oli vaikeat oireet. Vittumainen luonne oli kyllä aina ja tupakoi. Hoikka ja liikunnallinen.

Munasarjasyöpä dg 2018. Kuoli nyt heinäkuussa.

Se tosi pitkäaikainen hormonikorvaushoito saattoi olla syövän syy. Tai ei. Kukaan ei voi tietää.

Suo siellä ja vetelä täällä. Itse olen 47 ja ei vielä oireita. Mutta odotan kaikkea kauhulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä