Petyttekö tekin aina kolmioleipiin?
Kommentit (14)
Mä rakastan niitä. Enkä tiedä ketään muuta, joka niistä tykkäisi. Olen varmaan outo.
Ne muovilaatikoissa myytävät baskakikkareet on ruokaa samaan tapaan kuin alkoholiton olut on olutta... Syön mielummin vaikka roiskeläppäpizzan kylmänä.
Kolmioleivät on yleensä täyttä páskaa, katsokaa joskus ravintoarvot.
Näyttävät hyviltä ja annan aina vielä yhden mahdollisuuden. Höh. Ap
Kyllä. Ite pitää tehdä jotta saa maittavaa.
Olen huomannut että surkeita ovat kaikki, paras hinta-laatusuhde on rainbown tuotteissa
Aika helppo tehdä itse välipalaksi täyttävät ja tuoreet, maistuvat eväsleivät kaura- tai perunarieskasta. Jotain levitettä, vihanneksia, salaattia ja proteiinia maun mukaan. Kääritään rullalle ja leikataan annospaloiksi.
Kyllä. Kerran pari vuodessa kokeilen olisko hyvää mutta aina pettyy. Aiemmin oli ihana tonnikalaleipä missä mun mielestäni oli ruis- ja täysjyväleipää. Ei liian höttö eikä vetinen ja maukas täyte.
Kotona teen sitten itse paremmat
Vierailija kirjoitti:
Aika helppo tehdä itse välipalaksi täyttävät ja tuoreet, maistuvat eväsleivät kaura- tai perunarieskasta. Jotain levitettä, vihanneksia, salaattia ja proteiinia maun mukaan. Kääritään rullalle ja leikataan annospaloiksi.
Ihan parhaita! Omia suosikkeja mm ruohosipulituorejuusto + savuporo tai graavilohi
Näyttääkin niin ällöltä ne kaupoissa myytävät kolmioleivät, että en ole ikinä ostanut.
Kun teen itse täytettyjä voileipiä, en viitsi niitä kolmion muotoon leikata.
En pety, koska eihän löysään leipään lisätty kostea täyte voi koskaan olla muuta kuin ällöttävää. Muutaman kerran on ollut pakko hankkia kolmioleipä, kun ei muutakaan ole ja aina olleet karmeaa sotkua. En ymmärrä miksi piti tuoda tämäkin hapatus Suomeen, kun omat täyteyt reissumiehet olivat ennen kunnon evästä. Nyt saa vain kolmiomuotoista pas**aa
En, kun en osta niitä enää. Joskus ostin, mutta aina kaikki laadut ja valmistajat osoittautuivat pahoiksi. Hirveetä kuraa, en tykkää.