apteekin testi-viivan paikka?
Eli tein Apteekin oman raskaustestin, ja sain heikon haamun, mutten ikkunan keskelle vaan vähän sen viereen. Apuuva, onko se nyt oikea plussa, vai jotain muuta? Olen ihan ekaa kertaa täällä sivuilla, ja koko homma on vähän vielä uutta... Joten anteeksi tyhmä kysymykseni.:)
Kommentit (3)
Siinä ikkunan pinnassa on kyllä jotain viiruja, vähän kuin raapimisjälkiä. Ne haittaa tuloksen tulkitsemista, jos haamuja joutuu tihrustaa. Siksipä itse sit purin testin osiin ja katsoin valoa vasten sisälmykset. Kaksi viivaa siellä näky. 3pvän kuluttua tein uuden ja testiin tuli selkeesti nähtävä toinen viiva, joten plussaa se enteili.
...olen saanut selvät haamut apteekin testillä. Eivät olleet mitään viivan paikkoja tms. No, niistä haamuista seurasi myöhemmin km., mutta kyllä ne haamut näyttää ihan haamuilta, eikä raapaisuilta.
Kokeilepa esim. Aconin herkkää testiä.
Plussaonnea!
ja ei minulle ole koskaan tullut siihen mitään haamua, eli negat on olleet negoja. Jos kovasti arveluttaa ostappa vähän herkempi testi ja testaa uudestaan, tai odottele pari päivää ja testaa apteekin omalla uudestaan.
Tsemppiä!