Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satutko olemaan julkkiksen kaima?

Vierailija
01.04.2022 |

Onko siitä ollut jotain haittaa/hyötyä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni oli ennen naimisiin menoaan, mutta silloin aika oli eri ja somea ei oikeastaan ollut. Siitä ei ollut siis mitään ihmeempää haittaa tai hyötyä muuta kuin että se oli hauska yhteensattuma.

Vierailija
2/9 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta Ville virtasia tuntuu olevan useita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pikkujulkkiksen. Ei ole ollut haittaa eikä hyötyä. Joskus joku väärinymmärrys tullut, mutta siitä on selvitty naurulla.

Vierailija
4/9 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pari joulukorttia ministeriltä ja radioon on kysytty haastattelua. Kerran soitti yksi vihainen mummo. Ei muuta haittaa tai hyötyäkään.

Vierailija
5/9 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispoliitikon kaima. Saan terveisiä : D

Vierailija
6/9 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Jörn Donnerin kaima. Nimeni on Jörn Donner.

Vierailija
7/9 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen/olin kokonimikaima naiselle joka "aiheutti" ministerin erottamisen reilut 10 vuotta sitten (textariskandaali). Lööpeistä revittiin paljon huumoria joka kohdistettiin myös minuun. Vaihdoin sukunimekseni mummoni tyttösukunimen, en ole enää Tukiainen. Sillä sukunimellä on huono kaiku.

Vierailija
8/9 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni on sama kuin eräällä edesmenneellä naisnäyttelijällä. Nimiyhdistelmä on kaunis ja harvinainen, en tiedä Suomesta muita. Saan välillä kummastelevia, jopa säikähtäneitä katseita kun nimeni tulee esille, luulevat ehkä näkevänsä kummituksen.

Vierailija
9/9 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään ompelijan nimikaima, asuttiin samalla paikkakunnalla. Sain usein kyselyitä ompelisinko jonkun vaatteen, tai milloin voisi tulla sovittamamaan pukua. Entä lyhentäisinkö lahkeet tai vaihtaisinko vetoketjun. Himpelipompeli, hiiri se kissalle takkia ompeli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi