Satutko olemaan julkkiksen kaima?
Kommentit (9)
En, mutta Ville virtasia tuntuu olevan useita.
Joo, pikkujulkkiksen. Ei ole ollut haittaa eikä hyötyä. Joskus joku väärinymmärrys tullut, mutta siitä on selvitty naurulla.
Olen. Pari joulukorttia ministeriltä ja radioon on kysytty haastattelua. Kerran soitti yksi vihainen mummo. Ei muuta haittaa tai hyötyäkään.
Naispoliitikon kaima. Saan terveisiä : D
Olen Jörn Donnerin kaima. Nimeni on Jörn Donner.
Olen/olin kokonimikaima naiselle joka "aiheutti" ministerin erottamisen reilut 10 vuotta sitten (textariskandaali). Lööpeistä revittiin paljon huumoria joka kohdistettiin myös minuun. Vaihdoin sukunimekseni mummoni tyttösukunimen, en ole enää Tukiainen. Sillä sukunimellä on huono kaiku.
Nimeni on sama kuin eräällä edesmenneellä naisnäyttelijällä. Nimiyhdistelmä on kaunis ja harvinainen, en tiedä Suomesta muita. Saan välillä kummastelevia, jopa säikähtäneitä katseita kun nimeni tulee esille, luulevat ehkä näkevänsä kummituksen.
Erään ompelijan nimikaima, asuttiin samalla paikkakunnalla. Sain usein kyselyitä ompelisinko jonkun vaatteen, tai milloin voisi tulla sovittamamaan pukua. Entä lyhentäisinkö lahkeet tai vaihtaisinko vetoketjun. Himpelipompeli, hiiri se kissalle takkia ompeli.
Siskoni oli ennen naimisiin menoaan, mutta silloin aika oli eri ja somea ei oikeastaan ollut. Siitä ei ollut siis mitään ihmeempää haittaa tai hyötyä muuta kuin että se oli hauska yhteensattuma.