Naiset, mitä mieltä tästä kropasta?
Kuvassa siis olen minä. Laitoin muutaman kuukautta sitten silloisen tilanteen. Pituus 187cm ja paino 80kg. Tiedän että olen hoikka, enkä lihaksikas, sitä on turha mainita.
https://www.dropbox.com/s/1ooexfcx6mlrcs2/Clipboard01.jpg?dl=0
Ja arvatkaa samalla ikä. Itse alan pikkuhiljaa olemaan ihan tyytyväinen tähän liikuntaprojektiin.
Deletoin kuvan muutaman tunnin päästä.
Kommentit (33)
Nuoreksi mieheksi ihana, rintakarvat plussaa.
Ikä 34, ihan perus ok kroppa, massaa ja karvoja sais olla enemmänkin.
Hyvältä näyttää :) Ei mitään vikaa. Karvatkin on plussaa vaan. Nuo ei ole kuitenkaan ole mikään turkki... Ja omaan makuun ei haittaa muutama läskikilokaan tuossa, mutta vastapainoksi pitää olla sit lihasmassaakin. Mutta niin tai näin, näytät kivalta! Panisin ;)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:30"]
Kroppa on ihan hyvä, ikä ehkä 25? Mutta miksi teet tällaisia aloituksia, onko sinulla huono itsetunto?
[/quote]
On.
[/quote]Ihan turhaan, näytät hyvältä.
Hei sun nimi näkyy tuosta. Poista ap tuo kuva, jos et halua paljastaa henkilöllisyyttäsi.
[/quote]
Novoi räkä. Poistin laitan jonkun Aijaan sitten, jos haluatte. En osannut arvata näitä boksin ominaisuuksia.... Dänks. Tosin sain jo sen palautteen minkä halusinkin.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:27"]
Hyi vittu noita rintakarvoja.
[/quote]
Ei jaksa ajella....
[/quote]
No vahaa ne pois.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:35"]
Hei sun nimi näkyy tuosta. Poista ap tuo kuva, jos et halua paljastaa henkilöllisyyttäsi.
[/quote]
Novoi räkä. Poistin laitan jonkun Aijaan sitten, jos haluatte. En osannut arvata näitä boksin ominaisuuksia.... Dänks. Tosin sain jo sen palautteen minkä halusinkin.
[/quote]
Joo aattelin vinkata. Ps. ja ihan hyvältä näytit :)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:29"]
Homolle kyllä kelpais, luurps.
[/quote]
On sitäkin kerran tullut kokeiltua, ei oikein ollu mun juttu. Kun se nimi näky, niin tää tais olla tässä. Takki.
Olet siis laihduttanut reilusti?
Se on hyvä. Miehenä siinä vaan käy niin, että se miehekkääksi tekevä koko lähtee samalla kuin maha. Terveydelle kuitenkin parempi.
Ikä on enemmän, kuin kukaan on arvannut.