Lue keskustelun säännöt.
Mistäköhän vois johtua tälläin vaiva raskausaikana..
03.10.2006 |
kun on nyt monesti ollut päiviä että puristaa mahaa, on siis sellanen tunne että tuolla navasta ylöspäin ylävatsalla on ikäänkuin kiristävä vyö, tuntuu tosi kurjalta ja jatkuu yleensä tuntikausia. Supistuksia tuskin on kun on yhtäjaksosta puristusta. On nyt jatkunu reilun viikon ajan. Ja viikkoja kasassa 25.
Kommentit (2)
minulla oli juuri tuollaista supistusta liikkuessa (kun käytin koiria). Piti ottaa tosi varovasti. Minulla ne oli sellaisia harjoitussupistuksia, mutta kestivät kyllä aina aika kauan. Kohdunkaula pysyi kyllä kiinni laskettuun aikaan asti. Kannattaa tarkistuttaa tilanne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lepohoidossa. Lapsi sitten syntyi kuitenkin onneksi vasta rv. 35.