Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUU OHI: En saanut koronaa, vaikka luvattiin

Vierailija
01.04.2022 |

Ei tullut koronan koronaa eikä edes omicronia, vaikka kaikkien luvattiin saavan maaliskuun loppuun mennessä.
T: Rokottamaton
P.S. Enkä kuollut talvella

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä onneksi sain, tulee koettua tämäkin tauti. 3 rokotusta alla ja onneksi lievät oireet.

Vierailija
2/12 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö levy päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen. Mä sain ja oli toka pahin tauti, mitä olen ikinä sairastanut. Influenssa oli pahempi

Vierailija
4/12 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en saanut :(

Mun olis koronauskovien mukaan ollut jo kuollut, rukoillen koronapiikkiä viimeisinä sanoinani.

0 koronapiikkiä, en käytä maskia, en välttele ihmisjoukkoja, en käytä käsidesiä ja hengissä olen.

Altistunutkin olen ihan kunnolla, mutta ei vaan tartu.

Vierailija
5/12 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ja oli kyllä onneton pikkuflunssa: kuumetta 37,5-38 mutta laski buranalla, kurkkua vähän kutitti ja vähäistä kuivaa yskää. Kesti kokonaiaet 5 päivää.

6/12 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen vuotta sitten sanottiin, että joka ainut tulee saamaan koronatartunnan jossain vaiheessa. Eli että vain harva, tuskin kukaan, voi erakoitua niin täysin, että säästyisi tartunnalta.

Joten odottelen vielä. Vaikkei koronasta enää uutisoida niin paljon kuin aiemmin, kyllä se vielä tuolla liikkuu. En ole ottanut rokotteita terveydellisistä syistä.

Vierailija
7/12 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sairastin. En kuitenkaan ollut vinkumassa viimesillä voimilla rokotetta teholla, niin kuin ilmeisesti olisi kuulunut käydä. 90% sairastetuista flunssista on yleensä inhottavampia. Ei ollut edes yskää eikä kurkkukipua. Ainoastaan kahtena päivänä kuumetta ja lihassärkyä ja nekin hävisi särkylääkkeellä.

Vierailija
8/12 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain. Kyllä säki vielä sen saat.

Vierailija
9/12 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö levy päälle?

Tulit kuitenkin takaisin sinäkin?

Vierailija
10/12 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Puolisen vuotta sitten sanottiin, että joka ainut tulee saamaan koronatartunnan jossain vaiheessa. Eli että vain harva, tuskin kukaan, voi erakoitua niin täysin, että säästyisi tartunnalta.

Joten odottelen vielä. Vaikkei koronasta enää uutisoida niin paljon kuin aiemmin, kyllä se vielä tuolla liikkuu. En ole ottanut rokotteita terveydellisistä syistä.

Mä en edes ole erakoitunut. Työpaikallani käy satoja ihmisiä päivässä. En myöskään voi ottaa k-rokotetta terveydellisistä syistä.

Vierailija
11/12 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoria Sanomalta?

Saan koko ajan tähän ketjuun tarkistusnumeroiksi joko 112 tai 911. Tähän sentään tuli eri.

Vierailija
12/12 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asenteet koronaa kohtaan ovat muuttuneet, ei pidetä enää yleisvaarallisena tartuntatautina. Tartuntaluvut lienevät korkeimmillaan ja sairaalassakin koronan vuoksi ennätysmäärä potilaita. Millä tasolla lienevät kuolinluvut.

Ei ole enää koronaa kun kestää hoitohenkilökunnankin lakkoilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä