MAALISKUU OHI: En saanut koronaa, vaikka luvattiin
Ei tullut koronan koronaa eikä edes omicronia, vaikka kaikkien luvattiin saavan maaliskuun loppuun mennessä.
T: Rokottamaton
P.S. Enkä kuollut talvella
Kommentit (12)
Ole onnellinen. Mä sain ja oli toka pahin tauti, mitä olen ikinä sairastanut. Influenssa oli pahempi
Mäkään en saanut :(
Mun olis koronauskovien mukaan ollut jo kuollut, rukoillen koronapiikkiä viimeisinä sanoinani.
0 koronapiikkiä, en käytä maskia, en välttele ihmisjoukkoja, en käytä käsidesiä ja hengissä olen.
Altistunutkin olen ihan kunnolla, mutta ei vaan tartu.
Minä sain ja oli kyllä onneton pikkuflunssa: kuumetta 37,5-38 mutta laski buranalla, kurkkua vähän kutitti ja vähäistä kuivaa yskää. Kesti kokonaiaet 5 päivää.
Puolisen vuotta sitten sanottiin, että joka ainut tulee saamaan koronatartunnan jossain vaiheessa. Eli että vain harva, tuskin kukaan, voi erakoitua niin täysin, että säästyisi tartunnalta.
Joten odottelen vielä. Vaikkei koronasta enää uutisoida niin paljon kuin aiemmin, kyllä se vielä tuolla liikkuu. En ole ottanut rokotteita terveydellisistä syistä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Minä sairastin. En kuitenkaan ollut vinkumassa viimesillä voimilla rokotetta teholla, niin kuin ilmeisesti olisi kuulunut käydä. 90% sairastetuista flunssista on yleensä inhottavampia. Ei ollut edes yskää eikä kurkkukipua. Ainoastaan kahtena päivänä kuumetta ja lihassärkyä ja nekin hävisi särkylääkkeellä.
Mä sain. Kyllä säki vielä sen saat.
Vierailija kirjoitti:
Jäikö levy päälle?
Tulit kuitenkin takaisin sinäkin?
Faith kirjoitti:
Puolisen vuotta sitten sanottiin, että joka ainut tulee saamaan koronatartunnan jossain vaiheessa. Eli että vain harva, tuskin kukaan, voi erakoitua niin täysin, että säästyisi tartunnalta.
Joten odottelen vielä. Vaikkei koronasta enää uutisoida niin paljon kuin aiemmin, kyllä se vielä tuolla liikkuu. En ole ottanut rokotteita terveydellisistä syistä.
Mä en edes ole erakoitunut. Työpaikallani käy satoja ihmisiä päivässä. En myöskään voi ottaa k-rokotetta terveydellisistä syistä.
Huumoria Sanomalta?
Saan koko ajan tähän ketjuun tarkistusnumeroiksi joko 112 tai 911. Tähän sentään tuli eri.
Kyllä asenteet koronaa kohtaan ovat muuttuneet, ei pidetä enää yleisvaarallisena tartuntatautina. Tartuntaluvut lienevät korkeimmillaan ja sairaalassakin koronan vuoksi ennätysmäärä potilaita. Millä tasolla lienevät kuolinluvut.
Ei ole enää koronaa kun kestää hoitohenkilökunnankin lakkoilla?
Minä onneksi sain, tulee koettua tämäkin tauti. 3 rokotusta alla ja onneksi lievät oireet.