Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu uskoo, ettei Nela ole nuuksiossa?

Vierailija
18.09.2015 |

Mulla on sellainen tunne, että meni tapaamaan jotain henkilöä sinne ja poistui autokyydillä nuuksiosta. On mahdollisesti jo aikaa sitten poistunut suomesta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas luulen että kyseessä on itsemurha.

Vierailija
2/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että se löytyy sieltä kuolleena, on tipahtanut jyrkänteeltä tai muuta. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Nuuksion tuntija sanoi että sieltähän pääsee suoraan Helsinkiin takaisin. Se on taatusti tehnyt ton hämätäkseen ja lähtenyt jonkun kyydillä pois jostain kauempaa.

Vierailija
4/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:37"]

Mä luulen että se löytyy sieltä kuolleena, on tipahtanut jyrkänteeltä tai muuta. :/

[/quote]Kokenut vaeltaja ei putoile jyrkänteeltä, ja jos olisi pudonnut olisi jo löytynyt. Tähän en usko ensinkään. Nuuksio ei ole erityisen vaarallinen paikka, fiksu ihminen osaa siellä liikku putoilematta.

Vierailija
5/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on poistunut maasta aviolittooaan pakoon.

Vierailija
6/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:37"]

[/quote]Kokenut vaeltaja ei putoile jyrkänteeltä, ja jos olisi pudonnut olisi jo löytynyt. Tähän en usko ensinkään. Nuuksio ei ole erityisen vaarallinen paikka, fiksu ihminen osaa siellä liikku putoilematta.

[/quote]

Jollei keksinyt sitä hedaria tekosyyksi niin voi olla tuupertunut jonnekin? Ja kyllä kai kokenutkin voi kompastua. 

Vierailija
7/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa vähän tossulta noin dynaamiselle naiselle. Joko itsemurha, mielen murtuminen ja hyvinsuunnitellut hatkat. Osaanotto ystäville ja perheelle :(

Vierailija
8/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on melko varmasti syyllinen. Ruumis on kivi kaulassa lammessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi