Näin talous nousuun!
Julkisen sektorin eli tuottamattoman väen palkat alas.Yritysvero pois.Irtisanomisajat pitkiksi ja kauhee sakko siitä jos irtisanoo yli 50 henkeä sen vuoksi että siirtää yrityksen muuhun maahan.Verot alas.Kaikki tuet pois.Julkinen terveydenhuolto pois.
Eli jenkki meininki niin eiköhän tää tästä?!
Kommentit (5)
No eikö se ole rikollista että on ihmisiä jotka ei muuta kun pumppaa järjestelmää sokeasti eikä huomaa olevansa ongelman ydin?Rikollisuus laskisi kun kaikki professorit lopettaisivat tekemästä rahalla analyysejä suomen taloudesta..ensin kouluttaudutaan yhteiskunnan varoilla ja sitten nostetaan siltä vielä järjetöntä palkkaa..
Aika hyvä ehdotus.
Miten tehdään palkkojen sivukulujen? Ne on todella massiiviset.
Työllistämistä helpottaisi se että lainsäädäntöä ei koko ajan muuteta. Nyt Suomessa eduskunta tehtailee 1600 lakia vuodessa. Se on mieletön ja aivan ylimitoitettu määrä. Kukaan ei voi rakentaa mitään tuollaisen epävarmuuden varaan. Perustuslaki pitäisi olla voimassa ja sillä tavalla koskematon että se oikeasti takaisi tietyt oikeudet ihmisille ja yrityksille. Perustuslakiin on nyt tehty vaikka mitä muutoksia kevein perustein. Hallintovaltaan ei voi luottaa Suomessa.
Just niin, nollatutkimukset pitää lopettaa yliopistoissa.
Kyllä työantajan täytyy edelleen hoitaa työntekijän vakuutusmaksut mutta hinnat alemmas.vakuutusyhtiöt tekevät aivan järjettömiä voittoja.jos jokainen hoitaisi itse omat sosiaali ja terveyskulunsa eikä niillä kuormitettaisi omaa järjestelmää olisi menot ihan eri luokkaa.Ja jokaisella olisi siihen varaa jos verot eivät olisi näin älyttömät.
Minä esim. tällä hetkellä olen kotona vanhempainvapaalla jonka valtio maksaa..luopuisin siitä jos mieheni verotus olisi puolet pienempi.Lapsilisä voitaisiin lakkautaa jos verotus olisi pienempi..ihmiset kuluttaisivat enempi jos verotus poljettaisiin maahan..
ulkomaankauppa piristyisi jos olisi edes firmoja jotka vievät ulkomaille...joku hyvä veronakki näille firmoille niin tulisivat takaisn suomeen-
esim.iittala..mien kehtasi?kauhee sakko tälläsille firmoille ja porkkanaa perään...
Oletko miettinyt miten rikollisuus tulisi kasvamaan?