Mitä tykkäätte koomikko Amy Schumerin ulkonäöstä?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:58"]
Minusta on aika rumahko.
[/quote]
Se on kyllä jännä hetki kun saa omiin subjektiivisiin mielipiteisiinsä alapeukkuja. Mitäpä se teille kuuluu vaikka pidän tuota rumana?
[/quote] Se on jännä hetki, kun huomaa, että toiset ottaa jotkut keskustelualueen peukutukset noin tosissaan. Mitä väliä? Joku oli vaan eri mieltä sen sun subjektiivisen mielipiteesi kanssa.
[/quote]
Koska kertovathan peukutukset myös muiden mielipiteistä minun mielipidettäni kohtaan.
Tämä on sosiaalinen keskustelupalsta kuten varmasti olet ymmärtänyt kun täällä kirjoitat? :)
[/quote] Niin ne kertovat, että he eivät ole samaa mieltä. No big deal.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:28"]
Naiset pitävät hänestä. Enough said. (Olen itsekin nainen mutta en satu pitämään kauniita naisia uhkana.)
[/quote] En minäkään. Ja nainen olen ja pidän myös Amy Schumeria ihan kivan näköisenä.
Minusta on juurikin upean karismaattinen ja hauska, ei pelkää tehdä pilaa itsestään (youtubesta voi katsoa clippejä kun on esim. ellen degeneresin vieraana: "I know everyone here is like 'how do we date you.' Thank you.") ja on nykyisin myös parempi pukeutumaan sopivasti.
En itse ole vielä Trainwreckiä nähnyt mutta Amyhan on sanonut että elokuva perustuu hänen elämäänsä :D
Naiset pitävät hänestä.
Enough said.
(Olen itsekin nainen mutta en satu pitämään kauniita naisia uhkana.)