Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotona pienten lasten kanssa oleminen yksin

Vierailija
18.09.2015 |

On päivästä toiseen toistuvana vain niin järkyttävää. Aina hermo kireänä! Osaako kukaan sanoa, miksi? Rakastan lapsiani, en ole masentunut. Mutta jos jään heidän kanssa pidemmäksi ajaksi yksin, alan nopeasti turtua ja ärsyyntyä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hoitoon ja mee töihin?

Vierailija
2/7 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin aivotonta touhua ja samojen rutiinien toistamista. Eikä aika meinaa kulua millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne lapsetkaan ei jaksa pitkään kökkiä kotona sun kanssa. Ja kun lapset kiukuttelee enemmän, itselläkin alkaa vanne kiristää. Mun lapsi on aina niin naantalin aurinkona, kun isi tulee töistä kotiin. JA jos itse olen ollut poissa kotoa saan tietysti vähintään yhtä aurinkoisen vastaanoton <3 Vaihtelu virkistää :)

Vierailija
4/7 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ootteko vain kotona? Ettekö käy ulkona, kyläilemässä, perhekahviloissa ym.?

Itse olin kotiäitina melkein 6 vuotta kolmen lapsen kanssa ja ihanaa aikaa. 

Vierailija
5/7 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi? No tuohan on kauhein normaalina pidetty tilanne, johon ihminen voi Suomessa joutua. En ikimaailmassa suostuisi hoitamaan lapsia kotona päivät pitkät.

Vierailija
6/7 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:36"]Se nyt vaan on niin aivotonta touhua ja samojen rutiinien toistamista. Eikä aika meinaa kulua millään.
[/quote]Tämä.Ei sillä ole mitään tekemistä sen kans etteikö lapsia rakastaisi mut just se on pidemmän päälle raskasta kun ei koko ajan jaksais mennä sinne lapsen tasolle.

Vierailija
7/7 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten teko on täysin vapaaehtoista...
Statuksen vuoksi se kolme on kuitenkin tehtävä...mies käy sanomassa tuitui iltaisin ja sinä hoidat loput...ero tulee, ja taas hoidat...
Tyhmä pikkuvaimo, joka kuvitteli olevansa rikas miehen rahoilla.
Olet tyhmä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi