Muita jotka ovat lopettaneet sodan seuraamisen lähes kokonaan?
2 tai 3 ensimmäistä viikkoa seurasin jatkuvasti.
Kommentit (18)
Olen seurannut Ukrainan puolustustaistelua jo vuodesta 2013 alkaen.
Olisi ihan hyvä vähän vähentää ja lukaista vaikka uutiset illalla tai aamulla. Nyt tulee selattua jatkuvasti.
Ihmeen kauan tätä sotaa on kyllä jaksettu vatvoa. Veikkaan, että parisen kuukautta jaksetaan silti vielä.
En ole edes aloittanut. Ei se sota sillä lopu, että minä vahdin täällä uutisia.
Siellä tapahtuu edelleen hirveyksiä, mutta minä olen ”tottunut”. Toivon silti rauhaa päivittäin, vaikka en uutisia enää herkeämättä seuraakaan. Painopiste mediassakin on kuukaudessa heilahtanut inhimillisestä kärsimyksestä sodan talousvaikutuksiin.
sitä jatkuu sodan ajan ja sodan jälkern korona palaa uutisiin.
Seuraan vielä. Mutta siihen alkaa turtua.
En seuraa sitä koska tiedän että Putin on jo hävinnyt ja kaikki on kohta ohi ja alkaa Ukrainan jälleenrakennus.
Lopetin samalla uutisten katsomisen, palataan kesällä asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen kauan tätä sotaa on kyllä jaksettu vatvoa. Veikkaan, että parisen kuukautta jaksetaan silti vielä.
täytyy saada uusi asia otsikoihin. joku tulivuorenpurkaus tjs.
En oo seurannut missään vaiheessa. Oon ihan pihalla kaikesta. Kyllä mä sen sitte huomaan jos alkaa pommeja putoilla. Moni teistä voisi tuomita minut ja tuomitseekin varmasti. Mutta olen mt-ongelmainen ihminen ja keskitän kaiken voimavarani siihen, että jaksan käydä töissä ja hoitaa kotini. Olen käynyt valtavan duunin itseni kanssa, että pystyn siihen, joten valitsen elää omassa kuplassani.
Sori siitä.
Sota alkaa olla jo lääst siisonia.
Viekää palautuspullot S-ketjun automaatteihin ja lahjoittakaa summat Ukrainalle. Niin minä teen. Pienistä puroista saavat alkunsa suuret virrat.
Minä lopetin seuraamisen parin viikon jälkeen. Paljon kevyempi olo! Suosittelen kaikille!
Mediahan sitä venäjän uhkaa muillekin maille suoltaa päivästä toiseen. Eipä tuo Putin ole muualle nyt hyökkäillyt kuin Ukrainaan. Elämästä täytyy nauttia eikä täristä peloissaan kokoajan maailmanlopusta fantasioiden.
En ole jaksanut seurata ollenkaan. Mieluummin sodin Civilizationissa, kun saan itse olla mukana ja vaikuttaa.