Nenän ulkoiho haisee, kun se on rikki
Haiseeko teillä? Kun mun nenän pintaan tulew haavoja, syntyy ihan kamala haju :( Se ei sentään haise kauas, mutta haju häiritsee. Mistä se johtuu, kun muu iho ei haise?
Kommentit (22)
Miksi sun nenään tulee haavoja? Mitä tarkoitat kamalalla hajulla?
Hyi yäk, en ole kyllä ikinä moista kohdannut, vaikka olen pessyt ja hoitanut jopa laitapuolen kulkijoita suoraan pusikoista. Yhdellä oli parrassa satiaisiakin. Onko sinulla jokin paha ihotulehdus??
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:51"]Miksi sun nenään tulee haavoja? Mitä tarkoitat kamalalla hajulla?
[/quote]
Akne tai muuten vain kuiva iho joskus synnyttää haavoja. Ja en osaa kuvailla hajua, kun se ei muistuta mitään muuta. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:51"]Hyi yäk, en ole kyllä ikinä moista kohdannut, vaikka olen pessyt ja hoitanut jopa laitapuolen kulkijoita suoraan pusikoista. Yhdellä oli parrassa satiaisiakin. Onko sinulla jokin paha ihotulehdus??
[/quote]
Lievä akne mulla on. Niin siis ei haju muiden neniin kulkeudu, mutta itse haistan sen. Ap
Sulla on pakko olla joku ihotauti siinä. Käy lääkärissä ja suihkussa useammin.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:51"]Hyi yäk, en ole kyllä ikinä moista kohdannut, vaikka olen pessyt ja hoitanut jopa laitapuolen kulkijoita suoraan pusikoista. Yhdellä oli parrassa satiaisiakin. Onko sinulla jokin paha ihotulehdus??
[/quote]
Lievä akne mulla on. Niin siis ei haju muiden neniin kulkeudu, mutta itse haistan sen. Ap
[/quote]
Jos se on se rikkoutuneen finnin mätä joka haisee?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:54"]Sulla on pakko olla joku ihotauti siinä. Käy lääkärissä ja suihkussa useammin.
[/quote]
Ei se suihku siihen vaikuta. Käyn suihkussa joka päivä ja pesen kasvot kahdesti päivässä. Juuri äskenkin tulin suihkusta, ja haju on ja pysyy. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:51"]Hyi yäk, en ole kyllä ikinä moista kohdannut, vaikka olen pessyt ja hoitanut jopa laitapuolen kulkijoita suoraan pusikoista. Yhdellä oli parrassa satiaisiakin. Onko sinulla jokin paha ihotulehdus??
[/quote]
[/quote]
Jos se on se rikkoutuneen finnin mätä joka haisee?
[/quote]
Siis ei siinä enää mitään finniä ole. Finnin lähdettyä jää rikkinäinen iho. Ap
mä veikkaan että henki haisee ja ruokavalio ei oo kunnosa
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:02"]mä veikkaan että henki haisee ja ruokavalio ei oo kunnosa
[/quote]
Syön hyvin monipuolisesti ja terveesti. Henkeni ei haise. Hajun huomaa, kun hieron nenän ihoa. Ap
Mitäpä jos menisit sinne ihotautilääkärille? Olet ilmeisesti ehtinyt haistella itseäsi ja haavaumiasi jo useamman finnin elinkierron.
Mulla on samanlaista. Mulla on rasvainen iho, nuorempana oli akneakin. Mitään ihottumaa ei ole ja kasvot pesen kahdesti päivässä. Silti nenän iho haisee. Ei sitä oikeasti kukaan varmasti huomaa, ja itsekin vain silloin, kun hankaan sitä.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:09"]Mitäpä jos menisit sinne ihotautilääkärille? Olet ilmeisesti ehtinyt haistella itseäsi ja haavaumiasi jo useamman finnin elinkierron.
[/quote]
Ei ole rahaa. Ap
Se nenä tippuu varmaan kohta pois.
Kosmetologin mukaan nenäni iho on suorastaan öljyinen, mutta ei yksikään kosmetologi ole tuota hajua huomannut. Itse vain haistan sen. - 15
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:13"]Kosmetologin mukaan nenäni iho on suorastaan öljyinen, mutta ei yksikään kosmetologi ole tuota hajua huomannut. Itse vain haistan sen. - 15
[/quote]
Juu ei ole mullakaan onneksi kukaan muu sitä haistanut. Omituista vain on, että mulla on tosi kuiva iho. Eli hankala uskoa, että tali aiheuttaisi sen. Mutta samasta vaivasta ilmeisesti kärsitään. Ap
Älkää peskö liikaa, veikkaan että siinä on jotain hiivaa tai kumma pöpökanta, joka saa ylivallan liioitellun puunaamisen takia.
Mun mielestä nenänpielissä on kanssa erilainen haju kuin muualla. Iso osa hajusta tulee mustapäistä, joita siihen tahtoo kertyä. Ja onhan se rasvoittuva kohta. Eikä pidä koskaan niistää niin, että nujuuttaa nenänahkaa, ettei se ärry turhaan.
Nenäsi mätänee.