Millä salilla olisi henkilökuntaa joka treeniohjelmaa tehdessän osaa ottaa huomioon fyysiset vammat?
Minulla selkää leikattu pariin otteeseen ja kaularangassa onhelmia.
Mietityttää, osataanko ottaa huomioon heikon selän niin ettei mene enemmän rikki. Osaisiko joku suositella salia jossa osattais ottaa tämä huomioon? Helsingin alue.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
kannattaa teettää se ohjelma ihan fysioterapeutilla + myös harjoitella alkuun hänen kanssa jonkun kerran jotta teet liikkeet varmasti oikein. Ei maksa ainakaan enemmän kun personal trainer.
Kuntosalilta pyydät semmoisen pt:n jolla on myös ft:n koulutus.
Minä myös Hgistä. Pyysin lääkärin vuosikontrollista lähetettä fys.terpalle, jotta hän neuvoisi oikeat tavat tehdä & katsoisi, mitä pystyn ja voin tehdä itse esim. salilla ja kotona. Eli sellainen yks pidempi käynti fys.terpalla riittää, en halua mitään hoitoja vaan kuntouttaa itseäni ja vahvistaa sekä parantaa toimintakykyäni leikkausten jälkeen. Saleilla ei aina todellakaan ole asiantuntevia pt:a!
kannattaa teettää se ohjelma ihan fysioterapeutilla + myös harjoitella alkuun hänen kanssa jonkun kerran jotta teet liikkeet varmasti oikein. Ei maksa ainakaan enemmän kun personal trainer.