Millainen on unelmapakettisi huutonetissä, sanotaanko alle 130 senttisillä? Mitä haluaisit pakettiin?
Kommentit (13)
esim. 98-120 cm. Max 10 cm vaatteilla kokoeroa, eli 92/98 cm, 104/110 cm.
Ja ehdottomasti hyvät kuvat. Jätän oitis huutamatta jos vain se yksi kuva tai lisäkuvaukset niitä pieniä, joita pitää sitten itse klikkailla suuremmaksi.
Miksei kuvia voi valmiiksi liittää isompina?
Unelmapaketissa siis kokohaitari hyvä, hyvät kuvat, siistit (silitetyt) vaatteet ja paketin vaatteissa sävyt toisiinsa sopivat.
Ulkovaatteita en myöskään huuda, enkä paketteja, joissa niitä on. Kokohaitari tuon 10cm, eikä tähän aikaan vuodesta paketteja, jossa on kesävaatetta joukossa. Eli ei talvi- ja kesävaatetta samaan pakettiin.
Loistava vinkki on, että tee sisävaatepaketti, vaikka koolla 110-120cm. Sitten toinen paketti, jossa on samat koot ulkovaatteissa ja vielä kenkäpaketti, jossa on kenkiä, joita lapsesi on pitänyt em. vaatteita käyttäessään. Jokaisen paketin ilmoitukseen lisäät maininnat muista samaan aikaan myynnissä olevista paketeista ja että yhdistelet postimaksuja. Niin ne, ketkä haluaa pelkkää sisävaatetta, voi huutaa niitä ja ne ketkä haluaisi kaikkea, voi huutaa kaikkea.
Vierailija:
esim. 98-120 cm. Max 10 cm vaatteilla kokoeroa, eli 92/98 cm, 104/110 cm.Ja ehdottomasti hyvät kuvat. Jätän oitis huutamatta jos vain se yksi kuva tai lisäkuvaukset niitä pieniä, joita pitää sitten itse klikkailla suuremmaksi.
Miksei kuvia voi valmiiksi liittää isompina?Unelmapaketissa siis kokohaitari hyvä, hyvät kuvat, siistit (silitetyt) vaatteet ja paketin vaatteissa sävyt toisiinsa sopivat.
Olen jopa yrittänyt niitä lisäkuvia liittää, mutta silloin niistä tuli niin leveitä että kun avaa ilmoituksen, niin ne menevät " yli laitojen" eli joutuu scrollaamaan kuvaa oikealle ja vasemmalle.
Katsoppa hyvä kuvien siirto aijaa. comista.
En muuten myöskään huuda paketteja myyjiltä joilla jotain negaa, tai jotka ilmoittavat jo kohdetekstissä että esim. tekevät ilmoitukset öisin ja sen takia eivät huomaa kaikkia virheitä vaatteissa. Ei kovin paljon luottamusta herättävää! Minä kyllä katson vaatteet läpi aina auringonvaloa vasten, että huomaan pienetkin tahrat.
Jos on paljon negaa niin en huuda myöskään. Pari selitettyä negaa on ihan ok tai neutraalit. Mutta katson ne läpi aina ennen huutoa. SAmoin tuo " teen ilmoitukset öisin" on hassu. Niin minäkin teen kun lapset ovat nukkumassa, mutta nukkuu ne päiväuniakin ja kuvata voi ja katsoa vaatteet päivällä - ei siihen mene niin paljon aikaa kuin itse ilmoituksen laittamiseen. Meillä ainakin taapero osallistuu kovasti =)
Saa olla ulkovaatteita, puseroita, housuja, sukkia, kenkiä... Ja tietysti halpa, kun postikulut maksaa jo paljon. Pojalle koot 98-110 ja tytölle 104-110.
Myös muutama mekko ei ole pahitteeksi paketissa. Sellainen n. 20 vaatteen paketti on ok. Eikä mukana saisi olla lainkaan kenkiä tai ulkovaatteita. Ja kokonumero olisi 116-122.
Inhottaa, kun aina on niitä pieniä 110 senttisiä noissa 116 paketeissa. Koska 116:sta alkavia paketteja on nii...iin vähän tarjolla, niin niiden hinnat menee ihan päättömiksi.
Joukossa saisi olla settejä (housut&paita) sekä myös ulkoiluvaatteita (esim. talvihaalari/toppatakki tms.). Collegepuvutkin, jos hyvässä kunnossa, ovat kivoja arkikäytössä. Pyjamat olisivat tarpeen (siis kaksiosaiset, haalarimalliset ei!). Mekkoja saisi olla max.2 kpl (emme käytä talvella mekkoja kuin juhlissa). Sukkahousuja ja sukkia saisi olla myös mukana (ja niiden ei tarvitse olla priimakuntoista). Kenkiä, hameita ja mitään kesävaatetta (lyhythihaisia paitoja, uimapukuja, shortseja, capreja) en pakettiin tahdo.
Ainiin, ja jos vielä väritys (tykkään esim. v-punaisesta, valkoisesta, punaisesta, lilasta ja inhoan mm. oranssia) osuisi kohdalleen, niin avót!
Ai kun joku laittaisi tällaisen paketin myyntiin :))!
En ymmärrä miksi myydään vaatteita tyyliin 92-110 cm. Minä ainakin haluan ostaa vaatteita jotka ovat sopivia enkä haalia niitä kaappiin makaamaan ja odottamaan että tulevat sopiviksi, tai sitten jää ostamatta kun mukana on jo valmiiksi pieniä vaatteita.
Mun unelmapaketissa olisi tytölle siistejä ja ehjiä sisävaatteita, meillä tykätään myös mekoista. Mielellään yhteensopivia tyyliltään + väreiltään (ei mitään kamalia oransseja tai vihreitä virityksiä). Sukkikset, sukat + alushousut ok, ulkovaatteet ja kengät ostan mieluummin erikseen.
Lähinnä talvivaatteita, mutta voisi siellä seassa olla jokunen kesäpuserokin. Kenkien kanssa vähän niin ja näin. Olis kiva kun niitäkin olis mutta kun koko voi olla ihan väärä. Ulkohaalareita ei, koska niitä meillä on. Ja täkynä tietysti kivoja juttuja esim. Disney-asu tms.
Mua vähän arveluttaa käytetyt kalsarit ja sukat...
Vaatteita saisi olla niin että ovat muodikkaita, eli ei mitään 10 vuotta vanhoja.
Sitten saisi olla myös joku talvitakki, asusteita (pipot, vyöt, kaulahuivit) ja kengätkin ok jos koko osuu kohdalleen.
Alushousuja en ostaisi, mutta siistit sukat ja aluspaidat ok.
Vaatteet pitäisi olla tosi hyväkuntoisia, eli ei mitään isoja tahroja, reikiä tai venyneitä. Ja jos on jotain kivoja merkkivaatteita (Elle, Tommy Hilfiger, Gant, yms.), sekin olisi iso plussa.
Ja tyyliltään saisi olla " meidän" tyylinen, eli vaaleanpunaista, punaista, valkoista, hilettä ja maastokuosia.
Niin ja sitten noutomahdollisuus täältä pääkaupunkiseudulta, että ei tarttis postikuluja maksaa, niin voisin noutaa paketin.
Vierailija:
Ja ehdottomasti hyvät kuvat. Jätän oitis huutamatta jos vain se yksi kuva tai lisäkuvaukset niitä pieniä, joita pitää sitten itse klikkailla suuremmaksi.
Miksei kuvia voi valmiiksi liittää isompina?
Olen jopa yrittänyt niitä lisäkuvia liittää, mutta silloin niistä tuli niin leveitä että kun avaa ilmoituksen, niin ne menevät " yli laitojen" eli joutuu scrollaamaan kuvaa oikealle ja vasemmalle.
Mutta olet ihan oikeassa siinä, että kunnon kuvat paketista pitää olla, muuten en minäkään huuda, ja tietenkin myös kunnon kuvaukset, jossa myös manitaan mahdollisista vioista.
En muuten myöskään huuda paketteja myyjiltä joilla jotain negaa, tai jotka ilmoittavat jo kohdetekstissä että esim. tekevät ilmoitukset öisin ja sen takia eivät huomaa kaikkia virheitä vaatteissa. Ei kovin paljon luottamusta herättävää! Minä kyllä katson vaatteet läpi aina auringonvaloa vasten, että huomaan pienetkin tahrat.
Koot 130-140 cm
paljon erivärisiä sukkahousuja, trikoohameita ja -mekkoja (ei mitään paksuja, mitkä eivät mahdu ulkovaatteiden alle), sukkia, trikoopaitoja, parit collegehousut ja ehkä vielä jotkut hienosteluvaatteet. Verkkarit tai tuulipukukin siinä voisi olla.
Yksinkertaista, yhteensopivaa, selkeät värit, laadukkaat kankaat. Ja hinta käytetyille vaatteille sopiva.
Myöskään liian isoa pakettia en ostaisi.
Ei kesämekkoja, T-paitoja ja sandaaleita kun talvikin on tulossa. Kengät on minunkin mielestä vähän kyseenalainen juttu. Esim. meidän 102 pitkällä on jo kengännumero 27- 28. Muutenkaan mielellään ei käytetä käytettyjä kenkiä.
Alusvaatteita saa olla, siistejä puseroita, mekkoja, neuleita. Ja farkkuista ja sammareista tykätään myös. Minä aina etsin jotain erikoista, hyvin tehoaa ainakin minuun jos houkuttimena on jokin erikoisempi vaate jota ei kaupasta löydä. Yksi paketti oli ainakin pakko saada kun siinä oli ihana kissakuvioinen neuleponcho.
Ei virttyneitä, kuoisinsa menettäneitä vaatteita. Tahraiset lentää myös roskiin jos ei pesussa saa pois.
Sellainen paketti jossa on tasaisesti kaikkea. Ei vaikka kahtakymmentä puseroa, parit housut ja kasa kesämekkoja. Ja villapipo ja hellehattu.
Ja tietenkin pestyjä ja silitettyjä.